Terug naar overzicht
Hoi Isabelle,Ik heb bij Lilian Claes in Herentals een Marylise (model Daphne) gepast. Dat kostte daar 1200 euro, icl de hoepel. Groetjes!
Heb het model daphne eens opgezocht op internet. Is ook wel mijn smaak, ... zat het goed?Vind het echt stijlvol!!
Hey,Miin kleedje komt ook van bij Lilian Claes en is Trisara van Marylise en was 1305,00€ + hoepelrok 85,00€.Groetjes Cindy
Ik betaalde voor mijn trouwjurk van Marylise 1.090 € (retouches, stola inbegrepen)
Mijn jurk van Marylise kost 1370 EUR en daarbij heb ik dan nog een tube die 99 EUR kost. Een ander van Marlyse dat ik ook heel mooi vond was 1250 EUR dus ik denk dat de kleedjes varieren van 1000 tot 1500 EUR.groetjes
Ik heb even een vraagje aan karolien. Ik heb nl bij Lilian Claes het jurkje met naam "daphne" gekocht. De verkoopster zei me toen dat ze het kleedje uit de winkel zouden halen omdat ze geen twee keer hetzelfde wilden verkopen. (en omdat het niet fijn is als andere mensen jouw kleedje passen) Mag ik daarom misschien eens vragen wanneer jij bent gaan passen?Alvast bedankt,Leen