TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Cindy
14-8-2010
|
5-1-2010 16:05:42
Heb je die op dezelfde dag? Ik heb 1 trouwkleed voor de hele dag. Wij gaan wel rechtstreeks van de wet naar de kerk.
|
|
Sabine
24-7-2010
|
5-1-2010 16:29:33
Hoi!!
Ik heb net als jij m'n trouwjurk voor the big day en zal voor ons wettelijk huwelijk gewoon voor een zomerkleedje gaan. Iets mooi en stijlvol maar toch een beetje sexy :-)))) Misschien iets vrolijks en kleurrijks of iets roods ofzo... Met een bloem in m'n haar, heb een sluier en knotje voor the big day...
Groetjes Sabine
|
|
Hannelore
7-8-2010
|
5-1-2010 19:15:03
Wij trouwen ook op andere dag voor de wet maar ik ga dan zeker niets speciaals kopen. Wss wel iets nieuws maar een kleedje dat ik nog kan afdragen erna.
|
|
Channa
5-6-2010
|
5-1-2010 19:46:57
Waarom zou je voor je ECHTE huwelijk iets gewoons aandoen en voor je show huwelijk een trouwkleed. Versta ik niet hoor.
Een niet hypocriet bruidje
|
|
Véronique
31-7-2009
|
5-1-2010 20:51:56
Euhm... Channa... Wat onbeleefd! Heel waarschijnlijk zal het kerkelijk huwelijk op een andere dag vallen dan het wettelijk huwelijk, hé... Zo hypocriet is dat helemaal niet!!!
Vriendelijke groeten,
Véro
|
|
Deborah
17-7-2010
|
5-1-2010 21:22:55
Mijn huwelijk voor de wet valt een week voor het huwelijk voor de kerk...
Sorry Channa, maar aan zo'n reacties heb ik echt niets...
Bedankt iedereen voor de reacties, ik denk dat het een mooi zomerkleedje zal worden, ik ga op zoek...
Deborah
|
|
kitty
11-9-2010
|
5-1-2010 23:42:11
Even bemiddelen :)
Ik zou niet reageren zoals Channa, maar begrijp haar wel ergens denk ik. Ik ben absoluut niet katholiek en trouw ook enkel voor de wet. Voor mij is dit mijn gloriemoment van 10 minuten :) Want langer duurt dit bij ons niet eens denk ik.
Ik zal er hoogstwaarschijnlijk in een echte bruidsjurk staan al vond ik dit eerst overbodig.
Ik denk dat het in het verkeerde keelgat is geschoten omdat mensen die alleen voor de wet trouwen ook wel hun mooie prinsessenkleed verdienen.
Niettegenstaand begrijp ik wat je bedoelt. Ik zou er eerder van profiteren om het kleed 2 keer aan te doen... Alhoewel dan valt in de kerk het surprisemoment wel weg... Iets simpels en moois dan maar. Misschien iets dat je bij je avondfeest na de kerk nog kan dragen wanneer je te gek aan het doen bent om die zware bruidsjurk nog te verdragen?
x Kitty
|
|
Channa
5-6-2010
|
6-1-2010 7:29:27
Mensen die nooit naar een kerk gaan en dan toch voor de kerk trouwen zijn niet hypocriet dan. Of gaan jullie elke zondag braaf naar de kerk?
|
|
Hannelore
7-8-2010
|
6-1-2010 8:42:34
Ik ga voor 10min geen 2e kleed van 1000-2000euro kopen neen. Wat is er mis met leuk kleedje van max.100euro dat je achteraf nog kan dragen voor je werk, thuis, feestjes,...?
Ff algemene opmerking: ik vind dat hier soms op het forum nogal snel oordelen worden geveld/commentaar wordt gegeven. Kan iedereen niet gewoon antwoorden op de vraag en het daarbij laten? We zijn tenslotte allemaal en van de mooiste dagen van ons leven aan het plannen...
|
|
Deborah
17-7-2010
|
6-1-2010 9:25:45
Dankjewel Hannelore...
Had al geen zin meer om op het forum iets te zetten, vragen of wat dan ook... Door zo'n reacties heb ik echt geen zin meer om hier ingeschreven te zijn op het forum...
Dus bedankt iedereen om te willen helpen, en geen andere bedoeling hebben... We zijn tenslotte allemaal ingeschreven op dit forum met hetzelfde doel...
Ik wens iedereen hier een pracht van een huwelijk, ieder op zijn manier en veel geluk na dat huwelijk! x Deborah
|
|
Ester
26-6-2010
|
6-1-2010 11:17:26
Deborah, wij hebben beslist om onze kleding 2 keer te dragen. Dat spaart ons een zoveelste zoektocht en weer wat centen uit. Voor de wet draag ik mn trouwjurk met lichtpaarse & gele toetsen en accessoires. Bruidegom draagt een 3delig grijs pak met paarse pochette en dito vlinderdas. Voor de kerkelijke ceremonie ( weken later) heb ik mn trouwjurk met roze accessoires, een grote witte hoed met roze lint en op de rok worden roze satijnen bloemetjes genaaid. Bruidegom heeft voor de ceremonie hetzelfde pak maar met vieux rose pochette & Lavalière en een grijze hoge hoed. Familie en getuigen hebben ons dan wel al gezien maar toch zal het voor iedereen nog een verrassing zijn want niemand weet van deze nieuwe kleurcombinatie ! En wij ? Wij genieten gewoon twee keer :)
|
|
Channa
5-6-2010
|
6-1-2010 12:28:57
Ave Maria :D
|
|
ilse
18-9-2010
|
6-1-2010 13:31:24
hallo,
wij trouwen op 23 jan voor de wet en ik heb een feestelijk kleedje gekocht en uets voor erover en nog een jas voor als het echt koud moest zijn mijn toekomstige heeft ook wel iets nieuws maar toch een jeans en onze kindjes hebben ook iets feestelijks om aan te doen. Wij hebben ook geen super dure dingen gekocht en kunnen alles nog aandoen achteraf. In september trouwen we voor de kerk en is het feest, daar heb ik men droomjurk al voor gekozen en men vriend zal dan ook een pak dragen. Eerst vond ik de wet niet zo belangrijk maar het is toch je trouwdag dus toch mooie kleren en een bruidsboeket!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|