Terug naar overzicht
Hey Cindy, Misschien dat je kan proberen om in een kasteel foto's te maken (kasteel Heers bijv.). Wat ook mooi kan zijn is het Gallo Romeins museum misschien of de Romaanse kloostergang (is meer een overdekt gangpad)? Als Genk niet te ver is kan je de mijngebouwen proberen. De Velinx, in de theatherzaal zelf als dat mag en kan, of in de 'wachtzaal'op zich? De bibliotheek? Het zijn maar een aantal ideetjes die zo bij me opkomen. Welke locaties hadden jullie in gedachten? Mijn vriend en ik trouwen pas in 2011 maar zijn van dezelfde regio :-), daarmee.Groetjes
Hei Nathalie, bedankt voor de tips, er zit mss wel iets tss.Als buitenlocatie hadden we het kannerbos (kanne) in gedachten. Daar kunnen verschillende foto's gemaakt worden van het bos (met ons eigen picknick) aan de rand heb je water of het dorp. En daar kortbij zou de nieuwe brug moeten zijn. Onze fotograaf heeft er al eens foto's gemaakt en deze zijn heel erg mooi.
Hoi allemaal,Wij Trouwen volgende jaar in juli. Wij zijn ook opzoek naar een binnenlocatie om foto's te maken tussen Tongeren en Maastricht. Ik heb al veel gezocht maar nog niks gevonden. Liefst een oud gebouw (kasteel, fabriek,...) Mocht iemand in deze regio nog leuke ideeën hebben, wil ik dit graag weten.Bedankt!Kim