Nu Online
Momenteel zijn er 325 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

binnenlocatie foto's regio Tongeren

5-1-2010 16:29:50
Hoi bruidjes.
Wij hebben reeds enkele weken een mooie locatie gevonden om trouwfoto's te maken.
Maar we willen toch een andere locatie in ons achterhoofd houden indien het weer ons niet meezit. Daarom zoeken wij nog een mooie binnenlocatie regio Tongeren en omstreken.

grtjs Cindyke

Cindy
14-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1901

Nathalie
17-9-2011
 Meld misbruik5-1-2010 20:14:57

Hey Cindy,

Misschien dat je kan proberen om in een kasteel foto's te maken (kasteel Heers bijv.). Wat ook mooi kan zijn is het Gallo Romeins museum misschien of de Romaanse kloostergang (is meer een overdekt gangpad)? Als Genk niet te ver is kan je de mijngebouwen proberen. De Velinx, in de theatherzaal zelf als dat mag en kan, of in de 'wachtzaal'op zich? De bibliotheek? Het zijn maar een aantal ideetjes die zo bij me opkomen. Welke locaties hadden jullie in gedachten? Mijn vriend en ik trouwen pas in 2011 maar zijn van dezelfde regio :-), daarmee.

Groetjes

Cindy
14-8-2010
 Meld misbruik6-1-2010 8:38:49

Hei Nathalie, bedankt voor de tips, er zit mss wel iets tss.

Als buitenlocatie hadden we het kannerbos (kanne) in gedachten. Daar kunnen verschillende foto's gemaakt worden van het bos (met ons eigen picknick) aan de rand heb je water of het dorp. En daar kortbij zou de nieuwe brug moeten zijn. Onze fotograaf heeft er al eens foto's gemaakt en deze zijn heel erg mooi.

Kim
29-7-2017
 Meld misbruik5-11-2016 22:23:46

Hoi allemaal,

Wij Trouwen volgende jaar in juli. Wij zijn ook opzoek naar een binnenlocatie om foto's te maken tussen Tongeren en Maastricht.
Ik heb al veel gezocht maar nog niks gevonden. Liefst een oud gebouw (kasteel, fabriek,...)
Mocht iemand in deze regio nog leuke ideeën hebben, wil ik dit graag weten.
Bedankt!

Kim

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...