TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lindsay
6-5-2006
|
15-11-2005 20:14:15
Pff, bij mij was het net andersom!! Toen ik ging passen, had ik direct een goed gevoel: oef, ik sta er toch beter mee dan verwacht. Het 2de kleedje is het geworden. Zowel mijn moeder als ik waren echt zeker.
Maar toen ik thuis kwam, sloegen de twijfels enorm toe. Ik heb namelijk de rok en het topje in een andere kleur en stof gepast dan ik het besteld heb. En ook aan het topje wordt nog wat veranderd. Ik had wat foto's genomen, en toen ik ze thuis bekeken, sloeg het zo hard tegen!! Ik troost mezelf nu maar met de gedachte dat het er toch nog helemaal anders gaat uitzien! Afwachten tot maart dus en maar hopen dat het meevalt!!
Je ziet, niet elke zoektocht loopt gesmeerd...
|
|
Ann
20-5-2006
|
15-11-2005 22:34:42
Ik zag mijn kleed uithangen in de winkel en dat moest het zijn. EN HET IS HET OOK GEWORDEN.
Een simpel (geen wit) kleed dat goed bij me past.
Ann 20/05/06
|
|
robben
20-5-2006
|
16-11-2005 8:32:36
ach ja, de ene bruid zal dat gevoel hebben en de andere niet... Iedereen is daar anders in hè (hangt misschien ook van karakter af hoe enthousiast je bent). Ik denk dat het normaal is dat je wat twijfels hebt. Je wil dat alles die dag perfect is en dat iedereen je jurk mooi vindt... Zolang jij je er goed in voelt is alles toch prima! Groetjes, Isabelle 20/05/2006
|
|
Tiziana
7-10-2006
|
16-11-2005 9:05:53
Hallo Phyllis,
Toen ik ben gaan passen, had de verkoopster een kleed uit gehaald dat ik afschuwelijk vond en mijn mama zei "ach probeer dat toch eens aan te doen, dan heb je die stijl ook eens aangehad." Toen we begonnen te passen zei de verkoopster zullen we beginnen met het lelijk kleedje en ik moet zeggen dat ik dat kleedje heb gekocht. Toen ik het aanhad begon ik echt kriebels in mijn buik te krijgen en ik wou het niet meer uit doen. Al die andere kleedjes wat ik ervoor had uitgekozen heb ik niet eens meer aangedaan mijn keuze was gemaakt. Ik ben nog naar 2 andere winkels gegaan maar daar vond ik niks mooi en dat eerste kleedje bleef maar door mijn hoofd spoken dus ben ik het gaan bestellen. Vandaag mag ik terug gaan om het nog eens aan te doen en foto's te maken (Yoepie). En weet je wat het ergste is : ik moet nog 325 dagen wachten tot ik het kan tonen aan mijn beste vriend, mijn toekomstige. Ik heb het er echt moeilijk mee om dit te verzwijgen voor hem want wij vertellen elkaar alles (hoop ik :-)), gelukkig wilt hij het niet weten en als ik erover begin dan zegt hij dat dit een verrassing moet blijven totdat hij aanbelt.
Ik had ook niet het extreme WAUW-gevoel zoals vele op deze forum beschreven maar het kleedje bleef wel constant door mijn hoofd spoken.
-xxx- Tiziana
|
|
Lynn
27-5-2006
|
16-11-2005 9:06:18
hey Phyllis,
je verhaal klinkt me bekend in de ogen. Ik denk dat heel veel afhangt van hoeveel kleedjes je gaat passen. Bij mijn eerst pasbeurt had ik onmiddellijk een wauw gevoel! Is ook wel logisch, het is dan ook de eerste keer dat je jezelf in zo'n kleed ziet... Maar natuurlijk wilde ik ook nog eens in andere winkels gaan zien en dat heeft me de das omgedaan. Als je te veel gepast hebt (heb denk ik wel 80 kleedjes aangedaan), begin je echt kieskeurig te worden en val je van niets meer ahterover. Het stoorde me ook dat je overal dezelfde collecties terugvindt... Linea, Rembo, Matyro...ik ken ze ondertussen vanbuiten!
Uiteindelijk ga ik mijn kleed laten maken bij Christel Boone in Gent, en is het volledig mijn ding! Ik wist ook al perfect wat voor rug ik wilde, hoe de rok moest zijn etc... Dus beste oplossing voor mij wat om het te laten maken.
Ben er nu wel heel happy mee!
Veel succes nog!
Groetjes
Lynn
|
|
Katleen
21-7-2006
|
16-11-2005 9:58:02
Hey,
Ik begrijp je twijfels hoor, ikzelf ben maar in 1 winkel gaan passen en vond verschillende jurkjes echt wel mooi.
Ik heb ze één voor één gepast, een paar keer na elkaar, om zo elke keer die kleedjes te elimineren die mij minder paste dan de andere.
Ik heb uiteindelijk een heel mooi kleed gekozen, waar ik superblij mee ben, maar ik had ook niet echt zo'n WAUW gevoel hoor. Toen ik de accessoires aan het kiezen was die bij het kleedjes pasten, zag ik naast mij iemand anders passen en had ik zelfs zoiets van "goh dat is ook wel een heel mooi kleed...".
Maar dat neemt echt niet weg dat ik niet overtuigd ben van mijn keuze. Als ik terugdenk aan die pasbeurt, begin ik echt te stralen. Het kleed past echt bij mij en uit de opmerkingen van mijn toekomstige (bij foto's in een boekje of andere kennissen die getrouwd zijn) weet ik zeker dat hij het ook de perfecte jurk gaat vinden.
Niet te veel twijfelen dus, en gewoon genieten van je keuze!!!
Katleen 21/07/2006
|
|
Vicky
9-9-2006
|
16-11-2005 10:35:04
Dag Phyllis
Ik ga dinsdag opnieuw passen in Le Chapeau. Ik had een absoluut wauw-gevoel bij dat Mathyrokleedje, maar dat is te duur. Ik heb beslist om op zoek te gaan naar een ander. Ik moet dus helemaal opnieuw beginnen en proberen om niet te denken aan dat kleedje. Ik heb in Le Chapeau nog een ander kleedje aangehad van pronovias dat ook heel mooi was, ik ga dat nog eens aandoen, en dan enkele andere kleedjes proberen,...
Groetjes
Vicky
|
|
Phyllis
|
16-11-2005 17:48:51
Vicky,
probeer ook eens boetiek Maya... Zeer goede service (hebben ook mathyro weet ik zeker en pronovias denk ik)en de bazin is zeer eerlijk wanneer je daar met een kleed aanstaat.
Groetjes, Phyllis
|
|
Katrien
26-8-2009
|
16-11-2005 18:11:16
Ja, ik heb mijn kleed ook bij Maya gekocht (Rembo). De naam van die winkel hoor je niet dikwijls vallen, maar ik vond het er wel goed. Heel ontspannen, gewone sfeer, en idd, de bazin is heel rechtuit (dat moet je natuurlijk wel liggen he) De vrouw die hielp met het passen is wel een superlieve, echt (dacht dat ze Ghislaine noemde). Ze hebben er inderdaad ook Pronovias. Maar, schrik niet, want het is echt een piepklein winkeltje, en doet nogal ouderwets aan. Maar, alle retouches zijn inbegrepen + volgend jaar in november is er een gala-avond waarop alle bruidjes van de laatste 10 jaar die er een kleed kochten, worden uitgenodigd. Kan ik mijn kleed lekker nog eens aandoen :-)))
Katrien 30-9-2006
|
|
Kate
10-6-2006
|
16-11-2005 20:46:28
Over welke winkel gaat het. Ik wil wel eens weten waar 'Maya'-winkel ligt en welke merken ze er verkopen. Merci
Ik had ook nog nergens een wauw-gevoel dus ik kijk nog even rond. Ik weet ondertussen wel al een beetje meer van wat er wel of niet bij me past.
Succes
|
|
Katrien
26-8-2009
|
|
|
An
13-8-2005
|
17-11-2005 21:12:09
Hoi Phyllis, Ik heb ook nooit het uitgesproken waaw-gevoel gehad. Er zijn zoveel stijlen die mooi zijn en waar ik wel mee stond. k Had foto's getrokken en zo zag ik dat ik het kleedje dat ik eerst in gedachten had, eigenlijk niet zo straalde in een ander dat ik bij het passen wat minder vond. Uiteindelijk had ik een combinatie van beiden.. k Heb nog lang getwijfeld omdat ik veranderingen had laten aanbrengen en dan weet je eigenlijk niet hoe het er gaat uitzien. Maar bij mijn eerste pasbeurt was ik overtuigd: dit was mijn kleed, hierin zou ik trouwen. En ook mijn ventje vond het prachtig. Groetjes en veel succes! An (13-08-05)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|