Terug naar overzicht
Hey,Wij trouwen op vrijdag 16 juli 2010 en zijn ook op zoek naar iemand om dergelijke ceremonie te doen. Indien jullie iemand gevonden hebben, vermeld het zeker op deze site!veel succes met de voorbereidingen!
misschien iemand van de familie
hey!al eens gedacht aan het UVV? bij hen kies je zelf hoe groot/klein hun inbreng is. ze kunnen je enkel helpen bij de voorbereidingen of ook de dag zelf de ceremonie begeleiden. hun dienstverlening is ook volledig gratis.gewoon op google UVV ingeven en dan kom je op hun website voor wat meer informatie.veel succes!groetjesS
Hoi ! Deze heb ik even niet goed begrepen ; bedoelen jullie iemand die de mensen wegwijs maakt waar ze moeten gaan zitten en die de suite-opstelling regelt enzovoort ?Of bedoelen jullie iemand die een intieme ceremonie aan elkaar kan praten en een beetje als een soort niet-katholieke "pastoor" kan fungeren ?
We zoeken dus iemand die eigenlijk de ceremonie op een mooie manier aan elkaar kan praten. Iemand uit de familie zou ik zo snel niet weten, die willen zelf toch ook van de ceremonie kunnen genieten.Had al op google gekeken naar Joanne Becker, maar die was al bezet. Misschien een tip voor Natalie?Groetjes,Joyce en Steven
Dan zou ik ook contact opnemen met het U.V.V. Ken daar niet iemand persoonlijk maar ze pakken dat daar goed aan en maken er iets moois en vooral heel persoonlijks van. Veel sukses en plezier nog met de voorbereidingen.
Bij ons doet een vriendin dit