Terug naar overzicht
Hey, wij trouwen in oktober in Puurs maar heb hier zelf helaas nog geen idee van. Van zodra ik iets weet laat ik het je weten. Groetjes, Stefanie
Kan je dit niet vinden op hun site??? Bij ons kan je dat vinden op de site van de gemeente... Groeten,Astrid 110910
Hé Sylviewij trouwen op 10april in Puurs. Vrienden van ons trouwden hier in mei 2009, ik denk dat ze zeiden dat het iets van 50EUR was. Maar ben niet zeker? Het was allesinds niet érg veel. In Puurs krijg je ook een huwelijkspremie van 50EUR, dus uiteindelijk heft dit elkaar wel op. Zo'n receptie doen ze enkel als je dit zelf wil, dan moet je het ook aanvragen... Wij gaan deze week in ondertrouw op het gemeentehuis, dan vraag ik nog eens exact na hoeveel het kost. Ik hou je dan wel op de hoogte! :-)GroetjesKatlijn10/04/'10
Sylvievandaag zijn we in ondertrouw gegaan op de gemeente, wegens problemen met de geboorteaktes kon dit nu pas!Maar ik had je beloofd je op de hoogte te houden van de kostprijs om te trouwen in Puurs... Zij vragen enkel een vergoeding voor het trouwboekje, dit is 15EUR. Als je aan voorhuwelijkssparen hebt gedaan heb je recht op een huwelijkspremie: 50EUR. Zelf zeiden ze daar niets van! Dus als je er recht op hebt gewoon achter vragen wanneer jullie je huwelijksaangifte gaan doen...veel succes nog!GroetenKatlijn