Nu Online
Momenteel zijn er 558 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

burgerlijke trouw puurs

5-1-2010 21:57:55
Hallo,

Wij trouwen in september in Puurs. Weet er iemand hoeveel dat kost? Sommige gemeenten geven een mini-receptie achteraf. Is dit hier ook?

bedankt,
Sylvie

11/09/10

Sylvie
11-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 897

Stefanie
23-10-2010
 Meld misbruik5-1-2010 23:57:45

Hey, wij trouwen in oktober in Puurs maar heb hier zelf helaas nog geen idee van. Van zodra ik iets weet laat ik het je weten. Groetjes, Stefanie

Astrid
11-9-2010
 Meld misbruik6-1-2010 9:07:15

Kan je dit niet vinden op hun site??? Bij ons kan je dat vinden op de site van de gemeente... Groeten,

Astrid
110910

katlijn
10-4-2010
 Meld misbruik6-1-2010 13:05:24

Hé Sylvie

wij trouwen op 10april in Puurs. Vrienden van ons trouwden hier in mei 2009, ik denk dat ze zeiden dat het iets van 50EUR was. Maar ben niet zeker? Het was allesinds niet érg veel.
In Puurs krijg je ook een huwelijkspremie van 50EUR, dus uiteindelijk heft dit elkaar wel op. Zo'n receptie doen ze enkel als je dit zelf wil, dan moet je het ook aanvragen...
Wij gaan deze week in ondertrouw op het gemeentehuis, dan vraag ik nog eens exact na hoeveel het kost. Ik hou je dan wel op de hoogte! :-)

Groetjes
Katlijn

10/04/'10

katlijn
10-4-2010
 Meld misbruik27-1-2010 20:53:00

Sylvie

vandaag zijn we in ondertrouw gegaan op de gemeente, wegens problemen met de geboorteaktes kon dit nu pas!
Maar ik had je beloofd je op de hoogte te houden van de kostprijs om te trouwen in Puurs... Zij vragen enkel een vergoeding voor het trouwboekje, dit is 15EUR. Als je aan voorhuwelijkssparen hebt gedaan heb je recht op een huwelijkspremie: 50EUR. Zelf zeiden ze daar niets van! Dus als je er recht op hebt gewoon achter vragen wanneer jullie je huwelijksaangifte gaan doen...

veel succes nog!
Groeten
Katlijn

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...