Terug naar overzicht
HalloWij trouwen in juli en hebben ook gekozen om niet in de kerk te trouwen maar buiten in de tuin. Mijn ouders hebben een prachtige grote tuin en daar doen we de viering en bij slecht weer doen we een open witte tent.Alvast veel succes.Lindsey
beste Sophie,Ik organiseer huwelijksfeesten en heb al een alternatieve viering georganiseerd in de een B&B in de regio van Kortrijk (Bellegem).Anders moet je mij maar een mailtje versturen dan kan ik jou wat extra informatie geven. info@isapresence.comJe kan enkele foto's van die viering zien op www.isapresence.com bij referenties en dan "alternatief huwelijk".Mvg,Isabel
hallo,wij hadden ook een alternatieve viering, en hebben dit in de veranda van onze trouwzaal gedaan.Mss heeft jouw zaal ook ergens een plek die kan dienen?even navragen, wij hebben er niets ewtra voor betaald, was een mooie locatie, en een supermooie viering...
In Kortrijk is zaal de Mozaïek van een vereniging die vrijzinnige vieringen organiseert. Ook in Roeselare is er zo'n zaal, maar daarvan weet ik de naam niet.Denk dat het van 't Altaarnatief is.
Bedankt voor de reacties. Uiteindelijk hebben we beslist om de viering te laten doorgaan waar we ook 's avonds het feest geven. Ze hebben daar een aparte "fermette" waar we de dienst mogen doen. Dit was uiteindelijk de meest voordelige keuze, en we verliezen dan ook geen tijd met extra kilometers af te leggen.Groetjes,Sophie