Nu Online
Momenteel zijn er 62 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Locatie alternatieve viering Kortrijk?

5-1-2010 22:05:38
We zijn volop op zoek naar een locatie voor onze viering. We trouwen niet voor de kerk, maar houden een alternatieve trouwviering. Iemand een idee waar we dit zouden kunnen laten doorgaan? regio Kortrijk.

Alvast bedankt!
Groetjes,Sophie

sophie
27-3-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1282

lindsey
3-7-2010
 Meld misbruik6-1-2010 10:43:57

Hallo

Wij trouwen in juli en hebben ook gekozen om niet in de kerk te trouwen maar buiten in de tuin. Mijn ouders hebben een prachtige grote tuin en daar doen we de viering en bij slecht weer doen we een open witte tent.
Alvast veel succes.
Lindsey

isabel

Meld misbruik6-1-2010 16:02:00

beste Sophie,

Ik organiseer huwelijksfeesten en heb al een alternatieve viering georganiseerd in de een B&B in de regio van Kortrijk (Bellegem).

Anders moet je mij maar een mailtje versturen dan kan ik jou wat extra informatie geven. info@isapresence.com

Je kan enkele foto's van die viering zien op www.isapresence.com bij referenties en dan "alternatief huwelijk".

Mvg,
Isabel

karlien
28-6-2008
 Meld misbruik6-1-2010 18:23:42

hallo,
wij hadden ook een alternatieve viering, en hebben dit in de veranda van onze trouwzaal gedaan.
Mss heeft jouw zaal ook ergens een plek die kan dienen?
even navragen, wij hebben er niets ewtra voor betaald, was een mooie locatie, en een supermooie viering...

Liesbeth
18-9-2010
 Meld misbruik21-2-2010 17:12:10

In Kortrijk is zaal de Mozaïek van een vereniging die vrijzinnige vieringen organiseert. Ook in Roeselare is er zo'n zaal, maar daarvan weet ik de naam niet.
Denk dat het van 't Altaarnatief is.

sophie
27-3-2010
 Meld misbruik21-2-2010 17:24:08

Bedankt voor de reacties.
Uiteindelijk hebben we beslist om de viering te laten doorgaan waar we ook 's avonds het feest geven. Ze hebben daar een aparte "fermette" waar we de dienst mogen doen.
Dit was uiteindelijk de meest voordelige keuze, en we verliezen dan ook geen tijd met extra kilometers af te leggen.

Groetjes,
Sophie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info