TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Hannelore
4-9-2010
|
6-1-2010 8:23:30
Ik denk dat het erg belangrijk is dat jullie een misviering maken zoals jullie die graag zouden hebben: je kan dus inderdaad andere opties overwegen, maar hier mag je gerust je veto over stellen hoor!
|
|
frida
6-2-2010
|
6-1-2010 9:07:30
Dag, Ook wij doen zoals jullie een misviering met jawel een zelfgemaakte cd. Alleen de pastoor wilde hebben dat we hem opvoorhand uitprobeerde in de kerk. Dit hebben we ondertussen gedaan en het was geen probleem.
Veel geluk, Frida 6.2.2010
|
|
sanderijn
|
6-1-2010 11:04:29
Hallo Karla, ik ben zelf professioneel muzikante en kan jullie viering zeker op ee intieme persoonlijke manier opluisteren. Contacteer me gerust vrijblijvend via tantrijn@hotmail.com en ik kan je zeker verderhelpen. Mvg, Sanderijn
|
|
Véronique
31-7-2009
|
6-1-2010 17:35:49
Als jullie graag liedjes op cd wensen en de pastoor heeft geen uitdrukkelijk bezwaar, dan zou ik het met een cd'tje doen, hoor! Wij hadden trouwens ook muziek op cd!
Groetjes,
Véro
|
|
Anja
|
6-1-2010 18:55:25
|
|
Karla
16-4-2010
|
6-1-2010 20:17:24
Bedankt voor jullie reacties. We hebben vandaag welgeteld nog 100 dagen om eruit te geraken :)
groetjes, Karla
|
|
Filip
19-9-2009
|
17-1-2010 17:12:23
Hallo Karla,