TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Hannelore
4-9-2010
|
6-1-2010 8:23:30
Ik denk dat het erg belangrijk is dat jullie een misviering maken zoals jullie die graag zouden hebben: je kan dus inderdaad andere opties overwegen, maar hier mag je gerust je veto over stellen hoor!
|
|
frida
6-2-2010
|
6-1-2010 9:07:30
Dag, Ook wij doen zoals jullie een misviering met jawel een zelfgemaakte cd. Alleen de pastoor wilde hebben dat we hem opvoorhand uitprobeerde in de kerk. Dit hebben we ondertussen gedaan en het was geen probleem.
Veel geluk, Frida 6.2.2010
|
|
sanderijn
|
6-1-2010 11:04:29
Hallo Karla, ik ben zelf professioneel muzikante en kan jullie viering zeker op ee intieme persoonlijke manier opluisteren. Contacteer me gerust vrijblijvend via tantrijn@hotmail.com en ik kan je zeker verderhelpen. Mvg, Sanderijn
|
|
Véronique
31-7-2009
|
6-1-2010 17:35:49
Als jullie graag liedjes op cd wensen en de pastoor heeft geen uitdrukkelijk bezwaar, dan zou ik het met een cd'tje doen, hoor! Wij hadden trouwens ook muziek op cd!
Groetjes,
Véro
|
|
Anja
|
6-1-2010 18:55:25
|
|
Karla
16-4-2010
|
6-1-2010 20:17:24
Bedankt voor jullie reacties. We hebben vandaag welgeteld nog 100 dagen om eruit te geraken :)
groetjes, Karla
|
|
Filip
19-9-2009
|
17-1-2010 17:12:23
Hallo Karla,
wij hadden ook vooral muziek op cd (1 liedje werd live gebracht door een neef van mijn vrouw). Ik zou gewoon eens babbelen met de pastoor over hoe jullie het zien. Onze ervaring is dat de meeste priesters het belangrijk vinden dat de juiste sfeer bewaard wordt in een kerk. Maar of dat vanop cd of live is, maakt meestal niet zo uit. Ik denk dat jullie de pastoor wel kunnen overtuigen als hij ziet dat jullie muziekkeuze overdacht is. Als de liedjes inhoud hebben en de tekst in de mis past, moet dat zeker lukken. Live muziek is misschien wel mooi, maar ook duur. Dus laat jullie zeker niet opjutten als jullie er het geld niet voor over hebben. En ik zou ook niet toegeven om muziek te kiezen die jullie zelf niet mooi vinden. Wij hadden liedjes die aansloten op onze lezingen. En onze pastoor vond dat we een heel mooie viering in elkaar gestoken hadden.
Veel succes met het samenstellen van jullie viering!
Groetjes,
Sarina en Filip
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|