Nu Online
Momenteel zijn er 677 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis met kinderen

6-1-2010 9:23:01
Hallo iedereen,

Wij trouwen 7 mei 2010 wij zouden graag op huwelijksreis gaan maar willen onze twee kindjes ( 3 en 5 jaar), geen week achterlaten bij de schoonouders zou het niet over mijn hard krijgen. Weten jullie soms iets wat we kunnen doen dat het zowel plezant is voor ons als voor de kinderen.

Groetjes Bianca

Bianca
7-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1383

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik6-1-2010 10:54:16

hej Bianca,

Ik zou toch proberen om, al is het maar een weekendje, of 1 overnachting, eerst even allen te zijn met je man, vb een romantisch uitstapje naar Parijs, London.
Alhoewel jullie al kindjes hebben en al lang samenwonen heeft dit wel nog iets extra om na je trouw een paar daagjes alleen weg te zijn en volledig van elkaar te kunnen genieten. Je kan dan na die twee daagjes nog een weekje op vanakantie gaan met de kids naar vb Djerba of Egypte ofzo

Katrien
30-10-2010
 Meld misbruik6-1-2010 11:00:20

hoi,

wij gaan ook met de kinderen op huwelijksreis.
Onze bestemming is Disneyland Parijs.

Misschien een ideetje?

Groetjes

Astrid
11-9-2010
 Meld misbruik6-1-2010 11:20:10

Wat ook leuk is met of zonder kinderen is een RIU hotel... Of een Club hotel van Thomas Cook... Daar is meestal ook een kinderoppas, eventueel als jullie toch iets romantisch willen doen...

Astrid
11/09/10

angela
2-10-2010
 Meld misbruik6-1-2010 12:50:32

iK ZOU OOK KIEZERN VOOR DISNEYLAND PARIJS.HEB ZELF OOK TWEE KINDJES.EN K GA DAAR OOK VOOR KIEZEN DENK IK. DAN HEBBEN ZIJ ER ZEKER OOK IETS AAN.

GROETJES ANGELA

02/10/2010

ilse
18-9-2010
 Meld misbruik6-1-2010 13:13:48

Hallo Bianca

Wij trouwen op 23 jan voor de wet en gaan de week erna naar landal in nederland, zoiets al center parks, onze kindjes zijn 4 en 2, er zijn speciale kindvriendelijke huisjes met speelgoed en dat vinden ze geweldig. Geen super huwelijksreis maar we gaan in juni ook nog wel een weekje weg en in september trouwen we voor de kerk en is het feest nog en dan gaan we een dag of drie onder ons weg. Gaat niet leuk zijn om te vertrekken maar kijk er wel naaruit om eens alleen te zijn en effe geen rekening met hen te houden. Wat je ook beslist veel plezier!!!!

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik6-1-2010 15:48:49

* Ela quality in turkije ofwel rixos (meeste hotels in turkije zijn wel kindvriendelijk)

* disneyland idd! ik vind vienna dream castle prijs kwaliteit de beste. Het disneyland hotel is dan wel weer het beste van locatie, maar niet echt veel meerwaarde voor de prijs die je moet betalen

* normandie, normandy barriere, heel chique maar naar het schijnt toch kindvriendelijk hotel. Op strand in deauville zijn ook pony's, speeltuinen, trampolines, paardenmolens,...

* slapen in een luxe boomhut in frankrijk (zoeken via google)

* themasuite in het efteling hotel

* ponyparkcity (oke misschien niet voor huwelijksreis.. maar staat op mijne verlanglijst)

wij zijn zonder ons zoontje naar bali geweest en achteraf met hem een weekje naar cyprus.

Ester
26-6-2010
 Meld misbruik8-1-2010 10:59:07

Bianca,

is Taormina (Sicilië) geen optie ? Het is paradijselijk mooi en heel kindvriendelijk, maar je moet er wel heel snel bij zijn om te reserveren.
Anders de Amalfitaanse kust (regio Salerno, Sorrento). In die buurt heb je, bovenop den berg, een piepklein schattig stadje, dat Sant'Agata sui Due Golfi heet. Vroeger stond er maar één hotel. Onnodig te zeggen hoe het uitzicht daar is he. De hele Amalfitaanse kust is één opeenvolging van postkaartbeelden !
Dieper zuidwaarts die kustlijn langs, heb je Marina di Camerota, Marina di Ascea,... ze liggen allemaal kort bij en vlak naast elkaar. Mooie zandstranden en meestal bevolkt door Italianen (te klein voor de meeste toeristen maar daarom precies wat ik zocht !). In die kleine badstadjes verplaatsen de meesten zich per fiets dus niet zoveel auto's :)
Eten is voor kindjes meestal ook geen probleem in Italië, vandaar deze suggestie.
Sukses nog met jullie zoektocht :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums