TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Dorothea
10-9-2010
|
6-1-2010 10:27:55
Ik vind het een prachtig liedje, maar... Welke dans zouden jullie daarop doen? 't Is geen slow of wals of ... ?
|
|
Ilse
10-4-2010
|
6-1-2010 10:31:41
Goh, we hebben er thuis wel al op gedanst... maar 't is geen typische slow nee... we vinden het wel dansbaar.. Hebben gedacht om via een dansschool zowiso enkele lessen te nemen, ik weet nu niet of ze dit op dit nummer ook zouden doen...
|
|
Nele
28-2-2009
|
6-1-2010 11:09:23
Ik ken het liedje inderdaad niet, maar het belangrijkste is natuurlijk wat jullie erbij voelen! Als het voor jullie veel betekenis heeft en een meerwaarde betekent op jullie dag: ga er dan voor! Het is niet belangrijk wat de anderen ervan denken! Het is jullie moment! groetjes Nele
|
|
Ester
26-6-2010
|
6-1-2010 11:45:39
Ilse, ben het volledig eens met Nele. Het allerbelangrijkste is, wat dit nummer voor jullie betekent en voor wie het niks betekent, maakt verder weinig uit. Het betekent waarschijnlijk oneindig veel voor jullie dus ik zou zeggen : doen ! En ik zou er zelfs geen danslessen voor nemen. Dansbaar of niet ; who cares ? Dat zjn veel jazzy nummers ook, toch wordt er op gedanst. En zoals Mark Knopfler van Dire Straits het stelde : "Our love comes shining red and gold, And all the rest is by the way." ;)
|
|
katlijn
10-4-2010
|
6-1-2010 13:00:04
Hé Ilse
zeker doen hoor! Mijn nicht heeft als openingsdans ook een akoestisch nummer gekozen, echt iets dat bij hén paste! En ook niemand van ons kende het hoor... Maar dat maakt het helemaal niet minder mooi, integendeel! Jullie gasten zullen het wel appreciëren dat jullie iets kiezen dat echt bij jullie past, daar gaat het die dag uiteindelijk ook om hè? :-)
Veel succes, en geniet ervan!
|
|
sophie
14-8-2010
|
6-1-2010 15:27:07
ik ken het ook niet, maar vind het daarom niet minder mooi. ik zou er voor gaan als jullie het mooi vinden! het zal iets origineel worden, met of zonder dansles!
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|