Nu Online
Momenteel zijn er 647 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

make-up + kapsel

6-1-2010 13:04:17
Iemand aanraders voor make-up en kapsel
in de Antwerpse kempen (Zandhoven, Zoersel, Malle, Massenhove,...)?

Annelies
27-2-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 873

Marita

Meld misbruik6-1-2010 23:45:31

Hallo Annelies,
tijdens de modeshow op vrijdagavond 15/1 is er een visagist/kapper aanwezig in Het Bruidsparadijs te Merksem (meer info op www.bruidsparadijs.be ) of in de winkel zelf.
Opendeurdagen van 16/1 t/m 30/1 - uitzonderlijk open op zondag 17/1
Groetjes,
Marita

bianca

Meld misbruik8-1-2010 18:23:26

Hey

Bekijk de site www.ellegancia.be eens.

Groetjes

Krista

Meld misbruik10-1-2010 18:51:37

Hey Annelies,

Ikzelf heb m'n bruidskapsel laten doen door m'n vaste kapster uit Emblem ( Hairlook Marleen ). Omdat Marleen met vakantie was toen m'n tante vorige zomer trouwde, ben ik voor m'n kapsel bij Coiffure Modern in Zandhoven geweest. Die hebben mijn haar en dat van m'n zus toen opgestoken en dat was héél goed gedaan! Het is de hele dag mooi blijven zitten. M'n zus is wel eens bij andere kappers geweest, waarbij haar opsteekkapsel al na 2u helemaal uiteen begon te vallen.

Groetjes,
Krista

michel

Meld misbruik26-1-2010 12:24:13

de ideale oplossing kapper/visagist/make-up artist aan huis; kijk eens op www.sasacademy.be
gratis offerte, vrijblijvend, jaren ervaring
veel succes, katja

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...