Terug naar overzicht
hoi anneleen,wij gaan denk ik ook gewoon met eigen wagens. heb je evt niemand van je familie die in een wat luxere auto rijdt? evt wil hij/zij jullie wel rijden en kost het jullie niks.Bv m'n broer rijdt in een vw touareg toch ook al een luxe autogroetjes
Wij hebben recentelijk ne dodge ram gekocht. Mooi en ruim genoeg. Dus we rijden zelf. we gaan wel proberen om aan kennissen die ook met zo'n auto rijden te vragen om de getuigen en ouders te vervoeren. In ieder geval minder kostelijk dan gehuurde ceremoniewagens!
Wij rijden ook met eigen auto's want dat vinden wij echt verloren geld.Groetjes
wij hebben een kever cabrio genomen als wagen voor ons als bruidspaar in te vervoeren, de rest van het gevolg moet zelf met de auto rijden. ons budget reikte niet ver genoeg om voor iedereen voor een auto te zorgenlesley12/06/2010
Allé we zijn blijkbaar niet alleen bij wie het budget beperkt is ;-)groetjes
Hey Anneleen,Nee je bent daar echt niet alleen in hoor! Ik geef aan zoiets ook niet graag veel geld uit. Het maakt volgens mij je dag niet mooier, daarmee...Wij huren voor ons een mustang cabrio en de suite wordt vervoerd door vrienden/familie. Meestal jonge mensen, die het niet erg vinden om even chauffeur te spelen, de mensen af te zetten en plaats te zoeken. Goedkope oplossing met hetzelfde effect!
Wij hadden een huifkar! Slechts €250 voor de hele suite, voor de hele dag!Groetjes,Véro
Ja wij zijn er ook nog niet uit. Het is niet simpel... Ik had graag een koets gehad.@VéroniqueWaar hebben jullie de huifkar gehuurd?Groetjes
bestehttp://www.flat4free.be/forum/viewtopic.php?t=58319 prijs valt altijd te besprekenvriendelijke groeten Maarten
Wij rijden met een oldtimer en de suite met eigen wagens. We geven onze familieleden allemaal een bonnetje van de carwash cadeau en wij zorgen voor chauffeurs zodat ze toch niet zelf moeten rijden. De auto's decoreren we ook zelf (beetje tule op de hoedenplank en een lintje aan antenne en spiegels). Ik kan daar ook geen geld aan geven, geef dan liever wat meer uit aan onze honeymoon