Nu Online
Momenteel zijn er 380 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis costa-rica

6-1-2010 18:39:00
Zijn volop bezig aan de voorbereiding van ons huwelijk en daar hoort natuurlijk ook de huwelijksreis bij.
Zijn gisteren naar het reisbureau gegaan voor brochures. Nu is ons gedacht naar Costa Rica gegaan. Zijn er nog koppeltjes die hier op huwelijksreis gaan? Met welke organisator gaan jullie? Of zijn er koppels die hier al naartoe geweest zijn? Wat zijn jullie ervaringen?

Groetjes

Liesbet

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1803

Ilse

Meld misbruik6-1-2010 18:59:59

Hela,

wij hebben in november-december 2007 een rondreis gemaakt. We hebben ons enkel in tortuguero bij een groep gevoegd. De rest (punta cocles, Sarapiqui, arenal, monteverde, rincon de la veija, samara en manuel antonio) hebben we zelf gedaan met een jeep. Dit vonden wij goed te doen. Wij hebben onze reis laten organiseren via een Nederlander in Costa Rica. De website van deze man is www.costaricaopmaat.nl
Foto's van deze reis kan je hier eventueel terugvinden.
http://wimilse.co.cc/costa/index.html
Als je nog vragen hebt, kan je me altijd mailen via ilse_venken@hotmail.com.

Groetjes,
Ilse V

Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik7-1-2010 12:37:01

Hadden een leuke rondreis gezien naar Costa Rica met Koning Aap.
Ook al veel goede commentaar gehoord over deze touroperator.

Nathalie

Patty

Meld misbruik7-1-2010 21:42:24

Hallo,

Wij zijn in maart 2007 naar Costa Rica geweest. Daar hebben wij een 18-daagse groeps-rondreis gemaakt met Fox, een Nederlandse reisorganisatie. Meer info kan je vinden op hun website www.fox.nl . Ze organiseren ook "couples only" reizen, dit zijn individuele rondreizen met privé-chauffeur. Wij gaan in juni op huwelijksreis naar Maleisie en hebben opnieuw voor fox gekozen, maar zullen van deze keer de couples only-formule uitproberen.
Costa Rica is een fantastisch land, de mensen, de natuur, het zal zeer zeker een geslaagde huwelijksreis zijn!

Groetjes,
Patty

Krista

Meld misbruik10-1-2010 18:41:02

Hey Liesbet,

Wij zijn een paar jaar geleden in Costa Rica geweest. We hebben daar met ons tweetjes een rondrit van 10 dagen gedaan. Hele leuke vakantie! Goei weer, mooi land, rustig tempo, lekker en goedkoop eten. Wij boekten die autotour bij touroperator Montana. Ik vind dit een excellente Honeymoon bestemming!

Groetjes,
Krista

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums