Terug naar overzicht
Hey AnnZowel mijn zus als ik zijn vorig jaar getrouwd en hadden beiden Manuela gekozen voor de muzikale begeiliding in de kerk. Ik kan haar alleen maar aanraden. Ze zingt zeker niet te klassiek. Wij hadden volgende liedjes in de mis:Conquest of Paradise van VangelisA perfect dayYou are van Dolly PartonA whole new world (disney)Ave maria (enya)The shaping of the world (World of Warcraft)Maar ze heeft nog heel wat liedjes op haar lijst staan die ze zingt en ze is bereid nieuwe liedjes voor je te leren zingen (zo was dat laatste van ons nieuw aangeleerd).Ze kreeg van iedereen complimenten en ze is ontzettend lief!Ik ben vorig jaar eerst eens gaan kijken in een andere huwelijksmis om haar aan te horen. Mss ook voor jullie een ideetje voor je definitief beslist?Groetjes, Laura11-07-09
Beste, wij hebben haar geboekt voor ons huwelijk, later dit jaar. Ik kan er alleen maar vol lof over zijn. je kan haar horen zingen op de haar site, en a.d.h.v. deze heb ik haar gekozen. Haar stem is prachtig. Ze is inderdaad bereid alle liedjes te leren (bij ons 6 nieuwe liedjes!), zonder meerprijs. Ik kan enkel maar positief zijn ! Groetjes Annelies
Bedankt voor jullie reactie!Ik heb op haar website ook enkele fragmenten beluisterd en deze bevallen me wel. Ik was van plan om eens een huwelijksviering te gaan beluisteren maar haar eerstvolgende vieringen zijn pas in maart... dus moest ik beslissen adhv haar website, maar na jullie reactie gelezen te hebben zal ik daar hopelijk geen spijt van krijgen!Enkele liedjes heb ik al gekozen: Ave Maria (Enya) Love shine a light (Katrina & the Waves) Beautiful day (U2) You are the reason (Koen en Sara)Groetjes, Ann 22/05/2010
ook wij hebben haar beboekt voon onze dag 12 juni.Onze ceremoniemeester vindt haar een van de beste die er is en zeker als je van Enya houdt.Ook wij brengen nieuwe liedjes in.Spannend!!!!
Beste Ann,Wij hebben gekozen voor Josefine Wijnhoven, ze heeft een prachtige stem en zeker niet te klassiek, je kan ze altijd eens beluisteren op www.josefinewijnhoven.nl We zijn een tijdje geleden uitgenodigd geweest om eens te gaan luisteren en het was echt prachtig! Ze is niet te klassiek mss dat je ze meer iets naar je zin is. Z e is wel van Valkenswaard.Groetjes en nog succes,Ellen
Hallo Anja, Ik had ook al eens gekeken op de website van Chelsy, en zij heeft inderdaad ook een mooie stem. Mijn collega gaat ook trouwen volgende zomer, en zij wou Chelsy boeken, en het blijkt da zij 800 euro vraagt! Toch veel hè. Ik denk dat ik geen spijt zal hebben van Manuela, ze heeft een prachtige stem aan de fragmenten te horen..Groetjes, Ann