Nu Online
Momenteel zijn er 65 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Muziek kerk - Kent er iemand sopraan Manuela?

6-1-2010 19:41:17
Wij zouden live muziek willen in onze huwelijksviering in de kerk. Via internet ben ik terecht gekomen bij sopraan Manuela (www.sopraanmanuela.be )
Heeft iemand ervaring met deze zangeres? Zingt ze niet té klassiek?

ann
22-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1779

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik7-1-2010 11:29:50

Hey Ann

Zowel mijn zus als ik zijn vorig jaar getrouwd en hadden beiden Manuela gekozen voor de muzikale begeiliding in de kerk. Ik kan haar alleen maar aanraden. Ze zingt zeker niet te klassiek. Wij hadden volgende liedjes in de mis:

Conquest of Paradise van Vangelis
A perfect day
You are van Dolly Parton
A whole new world (disney)
Ave maria (enya)
The shaping of the world (World of Warcraft)

Maar ze heeft nog heel wat liedjes op haar lijst staan die ze zingt en ze is bereid nieuwe liedjes voor je te leren zingen (zo was dat laatste van ons nieuw aangeleerd).

Ze kreeg van iedereen complimenten en ze is ontzettend lief!

Ik ben vorig jaar eerst eens gaan kijken in een andere huwelijksmis om haar aan te horen. Mss ook voor jullie een ideetje voor je definitief beslist?

Groetjes, Laura
11-07-09

annelies
17-7-2010
 Meld misbruik7-1-2010 12:32:02

Beste,

wij hebben haar geboekt voor ons huwelijk, later dit jaar.
Ik kan er alleen maar vol lof over zijn.
je kan haar horen zingen op de haar site, en a.d.h.v. deze heb ik haar gekozen.
Haar stem is prachtig.
Ze is inderdaad bereid alle liedjes te leren (bij ons 6 nieuwe liedjes!), zonder meerprijs.
Ik kan enkel maar positief zijn !

Groetjes

Annelies

ann
22-5-2010
 Meld misbruik7-1-2010 20:50:43

Bedankt voor jullie reactie!

Ik heb op haar website ook enkele fragmenten beluisterd en deze bevallen me wel. Ik was van plan om eens een huwelijksviering te gaan beluisteren maar haar eerstvolgende vieringen zijn pas in maart... dus moest ik beslissen adhv haar website, maar na jullie reactie gelezen te hebben zal ik daar hopelijk geen spijt van krijgen!
Enkele liedjes heb ik al gekozen: Ave Maria (Enya) Love shine a light (Katrina & the Waves) Beautiful day (U2) You are the reason (Koen en Sara)

Groetjes,

Ann 22/05/2010

annabel
12-6-2010
 Meld misbruik8-1-2010 11:42:02

ook wij hebben haar beboekt voon onze dag 12 juni.
Onze ceremoniemeester vindt haar een van de beste die er is en zeker als je van Enya houdt.
Ook wij brengen nieuwe liedjes in.Spannend!!!!

Ellen
26-6-2010
 Meld misbruik8-1-2010 20:38:02

Beste Ann,

Wij hebben gekozen voor Josefine Wijnhoven, ze heeft een prachtige stem en zeker niet te klassiek, je kan ze altijd eens beluisteren op www.josefinewijnhoven.nl We zijn een tijdje geleden uitgenodigd geweest om eens te gaan luisteren en het was echt prachtig! Ze is niet te klassiek mss dat je ze meer iets naar je zin is. Z e is wel van Valkenswaard.

Groetjes en nog succes,

Ellen

Anja

Meld misbruik9-1-2010 15:59:09

Anja

Meld misbruik9-1-2010 15:59:10

ann
22-5-2010
 Meld misbruik9-1-2010 16:05:02

Hallo Anja,

Ik had ook al eens gekeken op de website van Chelsy, en zij heeft inderdaad ook een mooie stem. Mijn collega gaat ook trouwen volgende zomer, en zij wou Chelsy boeken, en het blijkt da zij 800 euro vraagt! Toch veel hè.
Ik denk dat ik geen spijt zal hebben van Manuela, ze heeft een prachtige stem aan de fragmenten te horen..

Groetjes,

Ann

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info