Terug naar overzicht
yep !6 mei 2011en jij?
idd :-)in de zomer 2011 (juli of augustus). Momenteel zijn we al naar een zaal aan het zoeken en als die vastligt weten we meteen de datum (allez we hebben er al een maar als de zaal die we echt willen dan al bezet is of zo :-))grjs
Hoi,wij trouwen ook in 2011, waarschijnlijk op 8juli.groetjes
HeyWij trouwen ook in 2011, 30 april 2011De datum is nu officieel, want zaal ligt vastGroetjes
14 mei 2011!t is nog lang maar het is toch al volgend jaar hé...
Wij hebben een optie op een zaal op 21 mei 2011!
Hallo,Ik wou toch even reageren omdat het voor jullie nog zo ver klinkt.Vorig jaar in Januari heb ik mij hier ook aangemeld ! Op dat moment stonden er voor mij ook nog dik meer dan 450 dagen op de teller.Toch ben ik stapje per stapje alles rustig beginnen voorbereiden.Ondertussen staat mijn tellertje op 114 dagen. Ik kan het bijna niet geloven :)Het aftellen tot 1 jaar ging vrij traag vond ik. Een maal daaronder gaat het nog vrij langzaam tot de 200 dagen.Het lijkt wel gisteren dat er nog 150 dagen op de teller stond.En ze zeggen dat het alleen maar erger wordt een maal je onder de 100 gaat ... dat belooft !Door goed op tijd te beginnen zit ik perfect met mijn timing, geen stress tot nu toe en alles loopt vlot.Zit er dus niet mee in dat het nog effe is, en neem je tijd om alles stukje per stukje voor te bereiden. Je haalt er alleen maar voordeel uit later !Veel aftelgenot.TINA1.5.2010
Niet slecht om nu al stap voor stap te beginnen. Tijdschriften met bruidsjurken raadplegen. Alles bekijken wat je interessant lijkt en dan de perfecte jurk voor u kiezen. Ook met een zaal kan je best snel zijn. Veel succes met alles te plannen. Ik heb nog 286 dagen te gaan :-)groetjes,Carmen 20/10/2010
Hey,Wij trouwen 28 mei 2011. Onze datum en zaal liggen al een tijdje vast. En EINDELIJK kan ik zeggen: Volgend jaar trouwen we!!!!
wij trouwen op 14 mei 2011,we dachten dat we nog vroeg waren om op zoek te gaan naar een feestzaal maar tis nu toch al nodig om de zaal te boeken we gaan in ieder geval naar de trouwbeurs in kortrijk
Hey,Wij trouwen ook pas op 16 april 2011. We hebben ook al een zaal en ik ben al aan het dromen en rondkijken naar al die duizenden dingen die in orde moeten zijn voor onze grote dag.Het kan maar beter perfect en optijd in elkaar zitten, denk ik dan.En dan hebben we nog tijd om veeel te sparen, want tis allemaal pokke duur.greets sienke
2 juli 2011! de zaal ligt al vast!
koekoe, wij hebben ook al verschillende dingen vastgelegd zoals de zaal, DJ, en ook de ringen. misschien een beetje snel want wij trouwen pas 16/7/2011. alé nog 341 dagen.
wij trouwen ook 16-4-2011
Hey Wij trouwen op 20/8/2011. Ik weet het,het is nog een hele tijd maar ik heb het liever zo ... Nu kunnen we alles rustig plannen maar stiekem kan ik niet wachten tot het eindelijk zover is ... xxx
Hey allemaal, Wij gaan volgend jaar in september trouwen!!! Heeft er iemand leuke ideeën ivm zalen in het antwerpse?
Hoi Ik trouw 1 juli 2011 ik weet het op een vrijdag! Is dat raar? Ik heb zelfs mijn datum moeten veranderen omdat de zaal bezet was..maar we hebben 7 procent korting gekregen omdat we ons feest toch lieten doorgaan in zijn zaal! Dus geluk bij een ongeluk zeg maar :) Weten jullie toevallig wanneer je best op zoek begint te gaan achter een trouwjurk? Voor mij nog 298 dagen, toch zo leuk aftellen :) Doei!