Nu Online
Momenteel zijn er 295 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Prijs Videograaf - tevreden van Video Mario?

16-11-2005 11:54:58
Hallo Iedereen,
We zouden graag een beroep doen op een videograaf voor de ganse trouwdag.
Heeft er iemand al gewerkt met Video Mario uit Aartrijke (www.videomario.be )?
Graag zou ik weten of jullie tevreden zijn van het resultaat en of hij discreet aanwezig is op de trouw.
Hoeveel is de prijs ongeveer voor een videograaf? Ikheb er geen enkel idee van...
Alvast heel erg bedankt!!!

Eveline
26-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 371

Theo

Meld misbruik17-11-2005 15:32:58

Bezoek eens
www.videomanie.be
Groetjes

Erna

Meld misbruik17-11-2005 18:54:35

Eveline,

Indien je geen referenties krijgt, kun je misschien nog naar enkele huwelijksbeurzen gaan. In het weekend van 26 november in Cruydenhove te Oostkamp, het weekend van 16 december in de Zandberghoeve te Oedelem (beide gratis ingang) en het weekend van 20 januari 2006 te Gent in Flanders Expo (10 euro ingang)

Veel succes!

Erna

Meld misbruik17-11-2005 19:06:27

Jammer, maar onze Theo kan blijkbaar niet lezen! Evelien vraagt niet je webadres, maar referenties! Je kent blijkbaar ook het verschil niet tussen een FORUM en PUBLICITEIT! Daarenboven blijk je hééééél traag van begrip. Vooreerst staat bovenaan dit forum dat er geen reclame mag gemaakt worden, en hebben tal van bruidjes je er al herhaaldelijk op gewezen! Je neemt zelfs de vrijheid in het verleden om de handelaars die hier vermeld worden ‘dieven’ te noemen! Jij betaalt echter GEEN btw (21% van de totaalprijs), je betaalt GEEN belastingen op je videowerk, en je betaalt ook GEEN sociale zekerheid. Wie is er hier de dief van de gemeenschap ??? Alle handelaars die deze website ondersteunen betalen dit wel, alsook voor hun publiciteit! Jij parasiteert tevens op alle handelaars die dit forum financieel mogelijk maken! Buiten je gekend zinnetje, of de eigenlof van Antoon, breng je niets aan op dit forum, die bedoeld is om toekomstige bruidsparen te helpen bij hun vragen!

Stop dus uw ‘geparasiteer’ op dit forum, en ga ergens elders ‘ambetant’ doen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...