Terug naar overzicht
hallo veroniek,mijn broer trouwde in oktober en we versierden de kerk met balonnen, aan de stoelen grenzend aan het middenpad. Bij het einde van de mis, knipten we die vlug los (alles was voorzien en lag klaar) en hebben we die vlug uitgedeeld aan de mensen buiten. Op het moment dat mijn broer en zijn vriendin buitenkwamen liet iedereen die los, echt mooi. Hun balonnen waren wit en licht groen (eerder pastel, maar dat groen had een speciale betekenis, beetje rode draad doorheen de hele dag). Ik vraag hem anders eens waar hij de gasfles haalde want balonnen opblazen is echt niet moeilijk. Ik deed dat ook al eens voor een vriendin.anders geef je maar je email-adres en dan mail ik alle gegevens door.nele20 mei 2006
Hey Veroniek,ook wij gaan op 3 december de kerk versieren met balonnen. Na de mis, zal onze ceremoniemeester de balonnen doorknippen en die uitdelen aan de kindjes om ze samen met ons los te laten.Onze ceremoniemeester zal voor de balonnen in de kerk zorgen. Misschien is dat ook een tip voor jou?groetjeskathleen
hallo,heel onze dag lag in het thema van ballonnen. Er is een winkel in kortemark die heet B&W heet en die zorgen voor al de versiering. Wij zijn er heel tevreden over. Toen wij zijn buitengegaan uit de kerk hebben wij 20 ballonnen opgelaten ipv duiven. Dat is ook heel tof.veel succes nog.