TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Laura
|
7-1-2010 13:11:11
Mijn nichtje is er geweest en sprak er met lof over!
|
|
Petroeska
16-4-2010
|
7-1-2010 13:12:10
heykes
Ik ben daar geweest in december voor men kleedje. Wel ik moet zeggen het was super. Ze heeft oog voor detail, ge kunt zoveel passen als je wilt, ben je niet zeker, kan je altijd teruggaan, noem maar op. Ik vond haar gewoon super en natuurlijk heb ik daar mijn droomkleedje gevonden. Ze luistert echt wel naar de wensen. Misschien een tip, de retouches zijn gratis, terwijl je toch al bij veel winkels bij moet betalen. Alvast veel plezier met het passen als je gaat.
Ikzelf had 2 personen mee.
Groetjes Petroeska 16/04/2010
|
|
Elke
22-5-2010
|
7-1-2010 15:21:21
Ben er met mijn zus geweest voor suitekledij. Heel tevreden, gratis retouches, mooie keuze, vriendelijk. Kan het maar aanraden. Wij waren met 3, waarvaan 1 klein persoontje van 3. Ook met die drukte prima service!
|
|
Ann-Sophie
11-9-2010
|
7-1-2010 15:50:54
Hey,
Ik ben daar ook geweest en ik kan enkel maar beamen wat hieronder al gezegd geweest is: zeer vriendelijk, je mag heel erg veel passen, gratis retouches, ze geeft eerlijk haar mening en haalt kleedjes bij waarvan ze denkt dat het ook in jouw stijl staat of waarvan ze denkt dat je mooi zal staan, ... Kan het enkel maar aanraden om daar eens langs te gaan, ik heb er alvast mijn droomkleed gevonden :) Ze hebben daar ook outlet, zeer interessant qua prijs :)
Ik had twee personen mee, mijn mama en zus.
Groetjes en veel plezier met het passen en zoeken van je droomkleed! Ann-Sophie
|
|
ilse
28-8-2010
|
10-1-2010 16:46:12
ey, ook ik heb er mijn kleed gevonden, en idd zeer vriendelijke service. Wat ik ook zeer goed vond dat je zelf eerst mocht uithalen wat je mooi vond en dat je zelf nog dingen kan aanpassen aan het kleed.
Veel plezier met je zoektocht,
groetjes ilse
|
|
Joke
19-6-2010
|
14-1-2010 15:40:32
ok, ik ben dus gisteren langsgeweest en ik kan alleen maar bevestigen wat hier al gezegd geweest is. Het is echt een héél vriendelijke mevrouw, ze heeft echt oog voor wat bij je past en wat niet, ze luistert, je krijgt ruim de tijd om te passen, enz enz
Ik heb daar ineens mijn kleedje besteld, wou geen andere winkels meer doen. Als het binnen is in mijn maat zal ze nog enkele kleine aanpassingen doen, geen moeite is haar teveel.
Het is een heel mooi kleedje en ik voel me er erg goed in. Het wawgevoel had ik niet direct, maar hoe meer ik het aanhad, hoe mooier ik het vond :)
|
|
Marleen
12-6-2010
|
16-1-2010 20:44:00
Hoi Joke
Mijn bruidsjurk wordt ook gemaakt bij Bruidshuis Steven. Ik ben er geweest samen met mijn vriend, onze 2 dochters en kleindochtertje van 1 jaar. De mevrouw is super vriendelijk en inderdaad geen moeite is haar teveel. Op 19 februari mag ik langs gaan voor de eerste pasbeurt. Ons huwelijk gaat door op 12 juni 2010. Succes met uw zoektocht naar de bruidsjurk en een prachtig huwelijksdag!
Marleen
|
|
cynthia
12-6-2010
|
25-2-2010 14:28:59
Aan Joke , ik trouw ook op 12 juni 2010 , en moet nog een jurk gaan passen . Ik dacht er ook aan om naar Steven te gaan omdat ze daar blijkbaar de collectie van Leijten hebben . Hoelang moet jij wachten eer je jurk binnen komt ?
Groetjes Cynthia .
|
|
Joke
19-6-2010
|
1-3-2010 8:46:58
Cynthia: de mijne zou binnen zijn halverwege of eind maart.
De levertermijnen varieren wel van merk tot merk denk ik, maar ik vermoed dat 6 à 8 weken wachten standaard is.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|