Terug naar overzicht
Hoe kom jij eigenlijk aan die 121 dagen? Wij trouwen ook op 05/06/10 en er staan nog wel degelijk 149 dagen op de teller...
Dag Vicky, Mijn trouwschoenen van Luca Renzi (van bij Van Loock) hebben 155,00€ gekost. Heb ze wel al in november 2009 gekost. Weet niet welke kortingen ze daar geven nu met de solden.Kathleen14/05/2010
Hey VickyIk ga morgen ook naar Van Loock eens voor trouwschoenen kijken. Er was niet veel solden op deze schoenen, had gebeld, maar op enkele waar ze bv nog maar één maat van hadden. Ben jij al geweest ondertussen? En heb jij er nog in solden gevonden? Voor de bruidskindjes zou ik zeker al op tijd gaan. Nu pas zijn er al in een aantal winkels de communie- en feestkledij binnen heb ik gezien. En ik weet van mensen ook met communicanten dat je er redelijk snel moet bij zijn, want anders gaat de keuze beperkter zijn. Mijn dochter van 2 jaar en het zoontje van mijn zus van 3 jaar gaan onze bruidskindjes zijn en wij gaan één van deze weken ook al eens kijken.groetjes ellen
Ik trouw ook op 05/06/2010! En bij mij staan der nu 148 dagen op de teller! Wat hebben jullie al allemaal klaar?
Mijn schoenen van Luca Renzi kostten €150 van bij Van Moerhaut in Dendermonde.Groetjes,Véro
@Liesbet en ChannaGrappig verhaal... toen ik net gevraagd werd was onze datum 08-05-2010 en deze stond dus blijkbaar nog hier in mijn gegevens! Doordat onze feestzaal deze dag niet meer kon (en wij perse daar het feest wilden)hebben wij een nieuwe datum genomen:05-06-2010 dus sorry voor het foutje ...kwam er pas achter toen ik men toekomstige erover aansprak dat het precies nog zo weinig dagen waren ...hehe hihigroetjesVicky&Filip 05-06-2010
@EllenIk heb er ondertussen bij Van Loock gevonden van Luca Renzi voor 136euro,maar niet in solden.GroetjesVicky&Filip 05-06-2010