TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lotte
|
|
|
Evi
17-4-2010
|
7-1-2010 21:50:57
Wil je echt het beste van het beste, dan raad ik je aan om een MAC visagiste te nemen. MAC is echt een pro-merk dat heel vaak fashionshows doet, je ziet ze ook heel veel tv programma's doen, zoals de designers. Op mijn website www.lovetomakeup.be zie je dat ik zelf ook helemaal weg ben van dit merk.
Je kan ze boeken door even te bellen naar hun store in antwerpen of wijnegem. Ze zijn niet de goedkoopste maar het zijn wel echte topproducten en ze hebben allemaal een visagistencursus achter de rug.
Ik woon zelf in westmalle, en woon boven een hippe kapper, dus dat komt wel goed kapper aan huis :)
|
|
stephanie
4-9-2010
|
8-1-2010 10:58:32
Ik heb elisa utzeri gekozen. zij doet haar en make-up en heeft toch heel wat knappe referenties! www.elisautzeri.be
|
|
bianca
|
|
|
ilse
|
8-1-2010 21:26:25
Aan Vicky, Ik ben visagiste en kom aan huis om uw bruidsmake-up te verzorgen. Zoals iemand hieronder al vermeldde, gebruik ik o.a. MAC als make-up, maar ook andere topmerken. Ik zorg er ook voor, door goede basisproducten te gebruiken, dat uw make-up de hele dag houdt en niet blinkt. Mijn prijs is 50 euro voor een proefmake-up en de make-up de dag zelf. Indien u nog meer info wilt, kan u mij altijd bereiken via www.makeyouup.Be . Groetjes Ilse
|
|
peggy
|
|
|
Inge
14-6-2008
|
25-1-2010 12:38:32
|
|
michel
|
26-1-2010 12:20:36
Dan weet ik voor je de ideale oplossing, kijk eens op www.sasacademy.be gratis vrijblijvende offerte, aan huis kapsel = make-up, ook visagist, veel succes, katja
|
|
Sonja
|
18-2-2010 11:42:39
Hey Vicky,
Ik heb een opleiding visagie gevolgd aan de schoonheidschool in Antwerpen. Ik kan zonder probleem bij je langskomen. Voor bruidjes doe ik altijd eerste een proef-make-up. Ik ben bereikbaar op 478471012 of Sonja.scheurwegs@hotmail.com
|
|
Hairstyliste
|
13-3-2010 21:28:07
Beste Vicky,
ik ben visagiste/hairstyliste en kan je eventueel verder helpen.Indien je meer info wenst, mail me vrijblijvend: hani@live.be
Groetjes,
Hani
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|