Terug naar overzicht
Hallo Sylvie.Bij ons is het enkel mijn vriend die de verwelkoming doet. Ik zag het ook niet zitten om met mijn sleep helemaal naar voren te gaan.Groetjes Keshia17/07/2010
hoi,bij mij is het ook hetzelfde mijn vriend doet het ook heb anders ook problemen met mijn sleep.groetjes nathalie
HeykesBij ons is het de pastoor die de verwelkoming doet. Zelf zeggen we nietske tijdens de verwelkoming.Petroeska16/04/2010
hoii,ik heb heel wat voorbeelden van misboekjes gekregen en het is zeker niet altijd dat de verwelkoming door de bruid of bruidegom gedaan word, heel vaak gebeurt het ook door de getuigen, broers of zussen.in ons geval zal het ons zoontje zijn die de verwelkoming zal doen.veel succes verdergrtzzzz
ik zou het ook graag door mijn zoon laten doen. hij is negen jaar en kan dit perfect.
@ angela, ohh leuk mijn zoontje is ook 9. ik ben alleen wanhopig op zoek naar een leuke tekst. zelf eentje maken zie ik niet zo goed zitten. heb jij al wat?groetjess
Je bent niet verplicht om de verwelkoming zelf te doen. De voorganger en idd andere familieleden, getuigen,... mogen dit ook doen he...
Dag,Ook bij ons is het de pastoor die de verwelkoming zal doen.groetjes
I sinderdaad vrije keuze, ik weet nog niet of ik dit zelf ga doen: is enerzijds wel persoonlijker maar anderzijds wil ik die dag zelf geen extra stress door vooraan te moeten gaan sprekengewoon doen waar jij je goed bij voelt!Sofie15/05/10
Hallo,Dit is idd geen verplichting, ik ga het zelf wel doen.Je moet doen waar jij je het beste bij voelt!Gwen14.05.2010
Ikzelf heb de verwelkoming gedaan (mijn vriend zag dit niet zitten). Daarna was er ook nog een verwelkoming door de priester.Groetjes,Véro
hallo, wij trouwen op 7/08/10. Een verwelkoming door bruid of bruidegom is niet verplicht, je kan het ook door iemand anders van je familie laten doen, bij ons leest ons zoontje die voor. of je kan het ook gewoon aan de priester overlatenSucces