Nu Online
Momenteel zijn er 715 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

birdcage sluier

8-1-2010 8:33:26
Hallo!
Nog zes weken en dan is het zover... :-)Tijd om de losse eindjes aan elkaar te knopen. Ik ben op zoek naar een birdcage sluier en een kam met veren. Very 50's. Ik woon in Gent maar ben bereid over heel het land (en daarbuiten) te gaan zoeken!
Iemand een idee waar ik zo'n korte netsluier kan vinden?

Tineke
19-2-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1624

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik8-1-2010 9:40:56

Hej Tineke,

Kijk eens op www.birdcageveils.com , ik heb wel geen idee hoe lang het duurt om te leveren, want heb zelf nog niet besteld (heb nog een kleine 6 maanden) maar ben dit misschien wel van plan.

Je kan anders ook gewoon even googlen op birdcage veil

groetjes en nog veel succes!
Eva

Tineke
19-2-2010
 Meld misbruik8-1-2010 10:16:51

Hoi Eva! Ik heb die website al eens bezocht en ze hebben leuke dingen. Ik heb zelf niet zo'n fantastische ervaringen met kopen op het internet (vaak komt het nog duurder uit door taksen enz.). Weet je zeker dat ze verzenden naar Europa?

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik8-1-2010 11:20:21

hej tineke,

dat weet ik helaas niet zeker. Ben je al eens graag vragen in wat grote bruidswinkels? misschien kunnen zij verder helpen.

heb snel nog even gegoogeld: anders hier even proberen http://www.etsy.com/search_results.php?sea..._query=bir...
op trouwforum.nl (http://www.trouwforum.nl/forum/index.php?showtopic=1359... ) is er een topic over

ik ben wel benieuwd hoe het er gaat uitzien dan. Kan je mij een foto sturen na je trouw? ;-)

misschien moet ik ook al beginnen uitkijken :-)

groetjes
eva

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik24-2-2010 13:43:58

Dag Tineke,

Als ik goed kan rekenen ben je odnertussen getrouwd. PROFICIAT! Hoe was je dag, heb je ervan kunnen genieten?

Heb je dan trouwens nog een birdcage sluier gevonden?

Groetjes
eva

Tineke
19-2-2010
 Meld misbruik26-2-2010 14:02:17

fiogf49gjkf0d
Dag Eva!

Ik ben ondertussen een week getrouwd. Ik heb alles gevonden om mijn outfit compleet te maken. De birdcage sluier heb ik besteld bij tigerlilly jewelry, tesamen met een veren "poof". Zodra ik foto's heb, stuur ik er eentje op!

Groetjes

Tineke

Tineke
19-2-2010
 Meld misbruik26-2-2010 14:08:12

fiogf49gjkf0d
En om op jouw vraag te antwoorden of ik er heb van genoten? JA!
Alleen jammer dat er voor het huwelijk nog zoveel is fout gelopen. anderhalve week voor ons huwelijk ben ik met spoed onder het mes gemoeten en ik heb daarna nog veel pijn gehad. De dag zelf was het nog niet zeker of ik wel zou kunnen trouwen. Omdat ik zo graag wou trouwen zijn we er mee doorgegaan en ik heb enorm genoten van de ceremonie. Na de kerkdienst kon ik het echter al niet meer houden van de pijn en de recepttie heb ik maar half meegemaakt. Tijdens het feest ben ik naar huis moeten gaan (ik zag naar het schijnt lijkbleek) en ben ik nog een uurtje in gewone kledij komen "meevieren". ik heb nog steeds spijt van dat het zo is moeten lopen. Maar! Uiteindelijk ben ik nu toch gehuwd met de man van mijn dromen en ben ik een halve dag de allermooiste bruid geweest! Ik kan het nog steeds niet geloven en kijk dna ook enorm uit naar de foto's

Groetjes

Tineke

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik2-3-2010 16:19:54

Dag Tineke,

Aangezien je geen verwittiging krijgt al iemand iets antwoord op een reactie, zie ik nu nog maar je antwoord. Ik zal zeker even kijken op die site, en ben wel benieuwd naar foto's.

Jammer om te horen dat het toch niet zo gelopen is als verwacht, maar je zegt blijkbaar wel volmondig dat je er van genoten hebt, dus ben ik wel blij voor jou. Ik hoop dat je ondertussen veel beter bent en je niet meer zoveel pijn hebt.

Geniet nog van je wittebroodsweken.

groetjes
eva

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...