Terug naar overzicht
hey Vanessa,Ik ben vorig weekend op jacgt geweest naar een mooi gastenboek maar heb in Get in geen enkele zaak iets gevonden dat ik mooi vond. Ik hoop dat er ons iemand kan helpen met een goed adresje.Nog veel succes met de voorbereidingengroetjes evi
wij hebben twee gastenboeken ( twee bruiden ) besteld daar waar ons huwelijksfeest doorgaat.mochten die meenemen naar huis om er al iets in te zetten maar moeten ze terug brengen de week voor de trouw die van de zaal zullen dan die boeken een speciale plaats geven in de zaal op een pupiter elk.vraag er eens achter daar waardat jullie feest doorgaat!
Bij Ava hebben ze mooie klassieke witte en blauwe gastenboeken (groot en klein) en deze kan je dan nog personaliseren.
Ik bezoek nu pas voor het eerst deze site en ik kan dus niet zien of je de bruid bent of niet, maar ik heb nog wel een origineel idee voor een gastenboek.Laat alle gasten een foto van zichzelf met daarbij een wens of felicitatie meenemen. Deze kun je bundelen en dan heb je echt iets leuks en origineels om altijd weer in terug te kijken.Wat ook leuk is is dat iedere gast een leuke anekdote over het bruidspaar op papier zet en dat dit gebundeld wordt.Een groot stuk karton (80x80) waar je ruimte vrijlaat voor een trouwfoto en daar omheen kunnen de gasten dan een kreet zetten.Veel plezier ermee.
De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:www.videomanie.be