Terug naar overzicht
hoiIk heb zelf verschillende voorbeelden opgezocht op internet en aan de hand daarvan heb ik 3 maanden geleden mijn boekje gemaakt. Vorige week pas heb ik het aan de pastoor gegeven om na te kijken. Over 5 maanden trouwen wij, dus nog tijd genoeg.Groetjes 08/05/2010
Dag,Ik ben er mee begonnen begin november de pastoor heeft ze tweemaal verbeterd en nu zijn ze netjes klaar voor onze dag 6.2.2010.Groetjes Frida
Stephaniewij hebben gewacht tot we wat uitleg kregen van onze diaken, we zijn nog maar een week bezig met ons boekje. We trouwen op 10april en we hebben nog tijd genoeg zegt iedereen. Als je je er even achter zet lukt dit wel hoor, met wat voorbeelden bij de hand kom je al heel ver! :)
Ik heb het nu net doorgestuurd (eerste versie) maar ik denk dat 3 maanden voor de trouwdatum wel voldoende is hoorSofie15/05/10
Hallo,dat van ons is ook klaar op de muziek keuze na...Maar ik zou een 2 tal maanden tellen als je er niet elke dag mee kan bezig zijn en de goedkeuring van de pastoor kan soms ook even duren.Gwen14.05.2010.
Wij zijn er net aan begonnen (teksten lezen enzo), we zijn er wel érg snel bij (ook onze pastoor zei dit ^_^), maar ik neem hier lieve mijn tijd voor zodat het echt iets persoonlijks kan worden. Wij trouwen 28/08 pas :)Ik denk inderdaad dat een 3tal maanden zeker voldoende zou moeten zijn.Groetjes,Sarah