Nu Online
Momenteel zijn er 684 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotograaf Bart Meeus uit Ekeren

8-1-2010 11:33:35
Hallo allemaal! Heeft iemand ervaringen met fotograaf Bart Meeus uit Ekeren?

inge
7-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1537

claudia
26-11-2010
 Meld misbruik8-1-2010 11:52:14

Hey Inge! Wij zijn vorige maand getrouwd en hebben onze reportage door Bart laten maken en zijn zeer tevreden. Zeer sympathieke man en vriendelijk. Wij voelden ons direct op ons gemak. Op onze trouwdag was hij zeer correct en heel aangenaam om mee te werken. We mochten hem alles vragen. Op het avondfeest konden we aan onze ouders al een foto in een kader geven en dat was ook een tof moment. Onze foto's staan nu al een paar dagen op een website met een paswoord en dan kunnen we zo foto's kiezen voor ons album. Prachtige foto's. Loop al een week op wolkjes en ga elke dag kijken ;-) Het is wel moeilijk kiezen.
Ga misschien eens kennismaken Inge. Veel succes met je zoektocht.
groetjes

Ruth

Meld misbruik8-1-2010 12:09:06

liese
4-9-2010
 Meld misbruik9-1-2010 0:30:21

Een vriendin van mij had Bart op haar huwelijk en ze waren er absoluut niet tevreden van. Hij was een half uurtje langer op de receptie en dat heeft hij extra aangerekend. Zijn factuur was zowiezo al hoog en de fotos waren matig voor hetgeen hij vraagt. Wil je fotos op DVD ? Extra bijbetalen ! enz enz. Neen neen, absoluut geen aanrader.

Claudia

Meld misbruik16-1-2010 13:53:10

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...