Nu Online
Momenteel zijn er 555 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fede di Oro, ringen besteld

8-1-2010 13:00:27
Gisteren zijn we langsgeweest bij Fede di Oro in Izegem. Na onze zoektocht van enkele weken vonden wij direct ons goesting in de collectie. Wij waren iets te laat door het verkeer en ze maakten er geen probleem van, maw ze waren zeer vriendelijk en gaven ons veel tijd om alles rustig te bekijken. Na een paar bordjes met ringen te bekijken had ik direct een goed gevoel van de collectie en wist ik meteen dat ik mijn goesting zou vinden.
Zeker een aanrader, veel keus en klantvriendelijk!

Magalie
30-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1043

Stephanie
10-7-2010
 Meld misbruik8-1-2010 15:15:02

Hoi Magalie

Wij zijn ook onze ringen daar gaan halen. Het was ook de enige winkel waar we zijn geweest. Inderdaad ze zijn er heel vriendelijk.
We hadden al vrij vlug ons ding gevonden, mits enkelen aanpassingen.
Kijk er al naar uit om de ring te kunnen dragen!

Groetjes
Stephanie
10/07/2010

Katrien
10-9-2010
 Meld misbruik8-1-2010 15:32:43

Wij gaan er morgen naartoe! Ik ben echt superbenieuwd!

Deanie

Meld misbruik8-1-2010 19:55:23

@katrien: wij gaan ook morgen, we moeten daar al om 9U30 zijn, gelukkig is dat maar een 20-30 minuten rijden voor ons, hopelijk ligt er morgenvroeg niet teveel sneeuw op de weg ;-)

groetjes

Keshia
26-5-2018
 Meld misbruik8-1-2010 22:23:54

Hallo.

Wij zijn op 29 december naar Fede Di Oro geweest en hebben daar direct ons gedacht gevonden. Heel vriendelijke man en heel goeie service.

Groetjes Keshia
17/07/2010

Deanie

Meld misbruik9-1-2010 12:52:39

Voila se, onze ringen zijn ook besteld bij fdo, super vriendelijke man. We vonden ook direct ons gedacht en de prijs is natuurijk ook mega scherp hé. Ik zal deze zaak aan iedereen aanraden!
Nu is het afwachten tot ergens in mei.

Groetjes
Deanie
2010

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...