TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
stephanie
4-9-2010
|
8-1-2010 13:46:09
Waauw proficiat Karla! Het wordt een heel belangrijk jaar voor jullie!!!
geniet ervan!
|
|
tamara
27-8-2016
|
8-1-2010 13:59:48
proficiat, en geniet er van met jullie drietjes. de dag zal nu nog mooier zijn.
groetjes tamara
|
|
Petroeska
16-4-2010
|
8-1-2010 19:00:23
Een dikke proficiat , geniet ervan Het wordt echt een superjaar voor jullie.
Veel succes groetjes Petroeska 16/04/2010
|
|
Vicky
7-8-2010
|
8-1-2010 20:03:44
Van harte gefeliciteerd met het kleine wonder dat stilletjes aan het groeien is!
|
|
evy
1-3-2009
|
10-1-2010 8:31:41
Proficiat!! Geniet met volle teugen!
|
|
Jennifer
30-7-2010
|
10-1-2010 20:16:39
Een hele dikke proficiatttttt!!!!! geniet van de mooie momenten samen
|
|
Wendy
12-6-2010
|
11-1-2010 13:10:42
Karla, ik wens je een dikke proficiat.
Maar toch kan ik niet laten om te bedenken dat het niet eerlijk is :-( Wij wachten nu al twee jaar vruchteloos op ons eigen wondertje, en het begint er naar uit te zien dat mijn kleed tegen onze trouwdag nog steeds niet zal moeten vergroot worden :-(
Dus geniet ervan! Je beseft maar half hoeveel geluk je hebt..
|
|
Karla
16-4-2010
|
11-1-2010 15:41:16
@ Wendy Het spijt me voor jou dat jullie reeds 2 jaar wachten op jullie wondertje, maar wees gerust, ik besef maar al te goed hoeveel geluk ik hier heb. Ik ben er al 36, ben ms patiënt en heb ook al mijn deel gyneproblemen achter de rug. Dit is het allerbelangrijkste uit mijn hele leven, maar vermits het nog zo pril is, durf ik er nog niet te veel op te hopen. (was er zelfs over uit dat ik dit nooit zou mogen meemaken) Als bruidje was ik even druk bezig als de meesten van ons, druk druk met het plannen van de mooiste dag van ons leven. Die mooie dag waarvan we ten volle willen genieten. Het is helemaal niet dat ik ons huwelijk belangrijker vindt, integendeel. Ik wil gewoon gerust zijn dat ik mede door mijn medisch verleden met een gerust hart naar onze trouwdatum kan toeleven en dat noch het kleintje, noch ik risico zouden lopen. Wanneer iets niet in orde blijkt te zijn, en ik platte rust zou moeten houden, dan ga ik geen uur lang handjes schudden op een receptie, laat staan al de rest dat bij een huwelijksfeest hoort. Dan wordt er zelfs niet getrouwd. Nogmaals, het spijt me voor jou, ik hoop dat je snel zo verrast mag worden als ik vorige week. Ik was op dat moment zo in paniek, zat hier volledig alleen met mijn gedachten en moest het aan iemand gezegd krijgen, al was dat dan in kleedjes termen. Het was zeker niet de bedoeling iemand te kwetsen.
dikke knuffel, Karla
|
|
Wendy
12-6-2010
|
12-1-2010 13:04:58
Karla,
Ik was niet echt gekwetst hoor, (allee, een klein beetje ;-). Maar da's meer gewoon de confrontatie met mezelf op zo'n moment..
Ik hoop heel erg voor jou dat alles verder goed gaat en dat je met een bol buikje mag stralen op je trouwdag.
Ik weet niet of je ooit babyboom gezien hebt op de nederlandse televisie? Dat was iets anders dan bij ons, ze volgden 100 koppels met een kinderwens, en daar zat ook een koppeltje in waarvan de vrouw ook ms had. Zij was ook iets voor haar trouwfeest zwanger geworden, en toen vertelden ze dat ms-patientes die zwanger zijn, zich meestal beter voelen dan anders, vooral rond de 3-4-5 maanden. Hopelijk mag dit voor jou ook zo gaan. Ik weet natuurlijk dat dit niet voor iedereen opgaat, mijn kennis over ms is heel gelimiteerd, ik hoop dat je het mij niet kwalijk neemt dat ik dit hier schrijf.
En om verder te gaan in kleedjestermen, ik had dat bij mijn eerste bezoek al gevraagd in de winkel, en ze kunnen een trouwkleedje zeker aanpassen. Als ze extra stof moeten bestellen, kan het wel zijn dat ze een meerprijsje aanrekenen..
Dank je wel voor je reactie, Wendy
|
|
Karla
16-4-2010
|
12-1-2010 20:17:21
Hey Wendy,
Ik ben heel blij dat je hier nog komen kijken bent.
Die bewuste afleveringen van Babyboom heb ik inderdaad niet gezien, wel heb ik over de jaren heen bij verschillende van mijn 'ms-collega's' zeer goede zwangerschappen gezien. En inderdaad, ik voel me nu zelfs al prima. Veel minder moe en energie te over! Waarschijnlijk door het stopzetten van mijn medicatie ;) Maar ik weet dat ik het zeer kalm aan moet doen. Heb ook veel schrik nu dat er iets mis zou kunnen zijn, maar daar ben ik vrijdag van verlost...
Ik wil je bedanken voor dit berichtje, en neen, ik neem het je zeker niet kwalijk! Ik wens je een fantastisch mooie huwelijksdag en hoop echt van harte dat jullie binnenkort ook mogen beginnen uitkijken naar jullie kleine ukkepuk!
X Karla
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|