Terug naar overzicht
80 euro vind ik echt niet te duur voor san marco village!!!
Je kan mss eens naar andere zalen in de buurt gaan kijken? Voor je een beslissing neemt voor san marco? San marco staat wel gekend om een dure zaal met een hele goede catering! Dus dan is 80€ voor daar wel een schappelijke prijs! Wat krijg je er allemaal voor?
hey Irka,Wij trouwen ook in san marco, op 21 augustus 2010, maar wij geven de wedding party.Zijn heel vriendelijke mensen en het eten is daar voortreffelijk lekker, je kunt altijd voorstellen doen i.v.m de catering.ze luisteren en proberen alles aan u wensen aan te passen.Een 80 euro is echt niet duur want alles is inbegrepen vb.: De zaal, versiering, drank ,eten,menukaarten eventueel, enzo,...Groetjes Dana.
hartelijk bedankt voor jullie reacties ik ben nu zeker van dat ik wil toch in san marco village trouwen maandag hebben we een afspraakje ik hoop dat het goed komt nogmaals bedankt iedereen
Wij trouwen op 13augustus 2010 in San Marco maar doen alleen de weddingparty (+- 52 euro per persoon alles inbegrepen). Heel lekker eten à volonté, goede service, prachtige locatie,... ik zou niet twijfelen.
beste Uschi ik zou graag willen weten in die 52 euro zijn drankjes bijgerekend? bij ons meten wij 52 euro allen voor het eten betalen en +25 euro pp voor de drankalvast bedankt
Hey Irka,bij die 52 euro is echt alles inbegrepen aperetief, drank, 2 buffeten en een desserten kar en de zaal + versiering,....Groetjes Dana.