Terug naar overzicht
Beste Melissa, kijk eens hier op deze site bij F.D.VIDEOREPORTAGES,u kan daar zien wat het ongeveer kost en ook wat u krijgt, intress? bel me op voor een afspraak uiteraard voledig vrijblijvend.Mvg Filip
Filip,kunnen wij u ook vinden op de trouwbeurs te kortrijk?Melissa
Kijk een op de site www.ellegancia.be Groetjes
Dag melissa,Wij wonen in Jabbeke. dus da's niet ver van Brugge. wij hebben iemand gevonden die het voor 450 euro doet. ze filmen met 2 camera's en ze filmen van s'morgens tot s'nachts 1u. we hebben hun beeld materiaal gezien en het is wel goed. ze zijn wel van De Antwerpse kempen maar gaan overal gaan filmen. voor goedkoper vind je bijna niks. De meeste vragen wel rond de 1000euro. Maar als je dit kan betalen dan kun je overal gaan kijken. Wil je hun mail adres moet je maar een mailtje zenden naar mij.bjornverplancke@hotmail.comgroetjes Evy
Dag Melissa, surf ook eens naar www.discovideo.be , naast de videoreportage + clip: videoscherm gratis voor je foto's en een clip tijdens je openingsdans. Ben uit de streek overigens.mvg Rik
Hallo ik weet iemand die heel goed is. Martin Beyens. De video bewerkt hij met muziek enzo. Echt mooi!
Dag Melissa,Neem misschien ook eens een kijkje op www.jpvideo.be . Wij hadden hem als videograaf op ons huwelijk. Ondertussen hebben we de afgewerkte film reeds ontvangen en we zijn echt supercontent. Prijs/kwaliteit is het denk ik een van de betere.Groetjes,
HeyBekijk deze site eens www.ellegancia.be Groetjes
Heeft Martin Beyens een e-mailadres?groetjesEvelyn
Hey, wij hebben net video mario geboekt uit Aartrijke. We zijn daar gisteren langs geweest en we hebben daar meer dan 2u gezeten, van een ontvangst gesproken. Hij heeft alles heel mooi uitgelegd en zeker 5 DVD's opgelegd, ook waar onze feestzaal en dj opstaan, dat was wel tof van hem. 't Is een supervriendelijke man, en zijn werk mag zeker gezien worden! Ik ben alvast in de wolken :-) Veel succes nog met jullie zoektocht. Groetjes Dientje