Nu Online
Momenteel zijn er 679 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dagindeling

9-1-2010 11:21:53
Hallo,

een tijdje geleden poste ik mijn dagindeling hier. Die was een beetje te strikt. Ik heb wat aangepast. Wat denken jullie hiervan?

10u: bijeenkomen grote braamstraat
10u30: foto’s nemen tuin en voordeur
10u45: vertrek naar gemeentehuis
11u15: gemeente + enkele foto’s
12u: richting kerk met suite
12u30: kerk
13.30: einde dienst: felicitaties ontvangen,…..
14u: suite naar huis schoonouders om pistolets te eten.
14u: foto’s nemen op locatie + picknick voor ons en fotograaf
16.30: richting de zaal, even opfrissen
17u: ontvangst gasten diner in feestzaal
18u: aan tafel
21u: komst avondgasten
22u30: openingsdans

Het begint stilletjes dichtbij te komen en we kochten dna nog een huis. Dus extra werk bij. het gaat een druk jaartje worden.

Groetjes!

Véronique
21.05.2010

véronique
21-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 585

Stefanie
27-8-2010
 Meld misbruik9-1-2010 14:17:16

Je planning 's avonds lijkt me nogal krap. Niet iedereen zal daar stipt im 17u zijn, dus het lijkt me niet realistisch om al om 18u aan tafel te gaan. Ik denk dat je dit beter eens voorlegt aan jullie feestzaal, zij hebben daar veel ervaring mee en weten het beste hoeveel tijd voor alles nodig is. De rest van de dag lijkt me prima!

Proficiat ook met jullie huis!

véronique
21-5-2010
 Meld misbruik9-1-2010 14:18:53

Ik heb het al met de feestzaal besproken en ze nemen altijd een uur voor een kleine receptie. Het is niet zo erg als die een beetje uitloopt. Want we hebben 3 uur voor 3 gangen, dat is normaal zeker genoeg.

Bedankt.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...