Nu Online
Momenteel zijn er 607 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

op zoek naar prentjs liefde is

9-1-2010 11:41:14
Hoi allemaal,
Ik ben druk op zoek naar een 'liefde is...' kalender. Ik zou graag de prenten gebruiken voor ons misboekje en op het avondfeest. Heeft er iemand ene liggen die ik eventueel kan overkopen (of enkel lossen blaadjes is ook goed) of prenten

gr vanessa
03/12/2010

vanessa
3-12-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 817

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik9-1-2010 11:58:26

Je kan die kalender normaal gezien wel kopen bij Expo of Bozzy. Ik dacht zelfs dat ik ze ook al heb zien liggen bij Boekenvoordeel.

Groetjes,

Véro

Tina
11-9-2010
 Meld misbruik9-1-2010 12:25:01

Op de website http://kimcasali.nutijdvoor.nl/liefde%20is/pages/li%20(... vind je ook afbeeldingen van Liefde is ... .
Misschien dat het je kan helpen.

Groetjes

Deborah
17-7-2010
 Meld misbruik9-1-2010 12:48:32

Pas op want ik wou een tekening gebruiken van op het internet voor op onze uitnodiging en onze drukker zei ons toen dat je zulke tekeningen niet altijd mag gebruiken... Vraag het zeker eens na!
xxx

vicky
28-8-2010
 Meld misbruik9-1-2010 13:39:08

Ik heb die kalender enkele maanden geleden zelfs in de carrefour zien liggen. Daar er misschien eens achter horen.
succes

funfoto

Meld misbruik9-1-2010 13:41:28

Rik

Meld misbruik9-1-2010 16:51:43

tijdens het googlen afbeeldingen, ook eens proberen met "love is" (engelstalige dan), "geavanceerd zoeken" kleuren "zwart/wit".

grtz www.discovideo.be

Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik10-1-2010 18:26:17

Heykes

Tof dat er nog mensen zijn die werken met dit thema. Zelf heb ik ook dit thema. Mijn uitnodigingen heb ik zelf gemaakt en ook met het icoon liefde is, net zoals mijn misboekjes, mijn menu's en mijn tafeldecoratie.
Mijn afbeeldingen heb ik allemaal van het internet gehaald.
Veel succes alvast

Petroeska
16/04/2010

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info