Terug naar overzicht
Je kan die kalender normaal gezien wel kopen bij Expo of Bozzy. Ik dacht zelfs dat ik ze ook al heb zien liggen bij Boekenvoordeel.Groetjes,Véro
Op de website http://kimcasali.nutijdvoor.nl/liefde%20is/pages/li%20(... vind je ook afbeeldingen van Liefde is ... .Misschien dat het je kan helpen. Groetjes
Pas op want ik wou een tekening gebruiken van op het internet voor op onze uitnodiging en onze drukker zei ons toen dat je zulke tekeningen niet altijd mag gebruiken... Vraag het zeker eens na!xxx
Ik heb die kalender enkele maanden geleden zelfs in de carrefour zien liggen. Daar er misschien eens achter horen.succes
tijdens het googlen afbeeldingen, ook eens proberen met "love is" (engelstalige dan), "geavanceerd zoeken" kleuren "zwart/wit".grtz www.discovideo.be
HeykesTof dat er nog mensen zijn die werken met dit thema. Zelf heb ik ook dit thema. Mijn uitnodigingen heb ik zelf gemaakt en ook met het icoon liefde is, net zoals mijn misboekjes, mijn menu's en mijn tafeldecoratie.Mijn afbeeldingen heb ik allemaal van het internet gehaald. Veel succes alvast Petroeska16/04/2010