Nu Online
Momenteel zijn er 666 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellenfeest?

9-1-2010 13:03:37
Hoi bruidjes
Ik vroeg me af of er bij jullie een soort van vrijgezellenfeest zal zijn en hoe die er dan zal uitzien of wie die dan zal organiseren? Wanneer zal dat zijn of doen jullie dat totaal niet? Ik twijfel er eigenlijk aan, een vriendin van mij begon er overlaatst over en daar had ik eigenlijk niet zo aan gedacht...
En bij jullie verloofden? Hoe gaat die verlopen?
Groetjes en bedankt !
Deborah 17/7/10

Deborah
17-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1052

Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik9-1-2010 13:30:50

Bij mijn verloofde wordt dit georganiseerd door zijn broer die zijn getuige is en ook zowat zijn beste vriend. Er worden 10-tal vrienden uitgenodigd + mijn broers. Ik vermoed dat het typisch mannenfeestje zal worden met veel bier :d

Voor mij wordt er zowiezo ook iets georganiseerd. Gezien ik geen zus heb en een aantal beste vriendinnen, dus niet 1 beste vriendin, heb ik degene die er het eerst over begon te vragen het initiatief te nemen. Ik heb haar lijstje gegeven met mn beste vriendinnen en schoonzussen om uit te nodigen en paar instructies (zoals geen strippers of verkleedtoestanden).
Ik ben dus benieuwd wat het gaat worden!

Joke
31-7-2010
 Meld misbruik9-1-2010 13:30:56

Dag Deborah,
normaal gezien regelen vriendinnen of je zus die vrijgezellenavond. Jij hebt er eigenlijk weinig over te zeggen :-) Zij bepalen ook wanneer, eventueel in overleg met je toekomstige, om zeker te zijn dat je die dag vrij bent. Vaak wordt de bruid 'ontvoerd' en weet ze dus niet op welke dag het gaat gebeuren. Meestal is dit een maand of enkele weken voor het huwelijk.
Als je echt geen vrijgezellenavond wil, zou ik dit ook zeggen tegen je vriendinnen, maar ik denk wel dat het leuk zou zijn.
Groetjes
Joke

Stefanie
27-8-2010
 Meld misbruik9-1-2010 14:14:18

Hey,

Ik vind dat dit er wel bij hoort! Mijn beste vriendin organiseert dit en van mijn verloofde zijn beste vriend. Ik heb haar een lijstje gegeven met de personen die ze moet uitnodigen (we zijn met een stuk of tien), voor de rest krijgt ze carte blanche. Ze kent me goed genoeg om te weten wat ik wel/niet wil. Ze is reeds volop aan het brainstormen, wellicht doen we het anderhalve maand voor de trouw. Het enige wat ik graag wil is dat we op het einde van de avond (of eerder ochtend) samenkomen met de mannen. Ik denk dat er bij de mannen veel gedronken en gepokerd zal worden, wellicht eerst gaan karten of paintballen. En als ze beslissen een stripster voor hem uit te nodigen, dan heb ik daar eerlijk gezegd niet veel problemen mee.

veel plezier !

daisy
27-8-2010
 Meld misbruik9-1-2010 14:16:34

Hoi deb,

Bij mij word er een vrijgezellen geregeld door mijn getuige en door men vriendin, maar die maakten een facebook profiel aan waar ze iedereen toevoegde die meewerken aan men vrijgezellen, zodat ze daar altijd in contact staan en volop kunnen plannen zonder ik wat merk. ik vond dit schitterend gewoon.
Bij mijn vriend is het zijn schoonbroer die het op zich neemt.
Het hoort er gewoon bij vind ik

Succes verder

véronique
21-5-2010
 Meld misbruik9-1-2010 14:23:56

Hallo,

Bij ons wordt de vrijgezellen geregeld door onze getuigen. mijn zus en zijn broer. samen met een aantal van onze vrienden.
Ik heb wel zelf mee afgesproken wanneer deze zal plaatsvinden omdat ik in het weekend werk ook.

Ik heb wel een aantal dingen meegegeven die ik absoluut niet wil, zoals een stripper.
Maar ik weet er helemaal niets van. Heb er wel een beetje stress voor, maar het zal wel meevallen.

groetjes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik10-1-2010 18:36:25

Zowel mijn man als ikzelf hadden een vrijgezellenavond, door vrienden van ons georganiseerd.
Voor een verslagje: http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/ --> nieuws: zondag 5/7/2009 (ontvangen van de 'uitnodiging' zondag 12/7/2009 (de vrijgezellenavond zelf)
Enkele foto's kan je bekijken onder de rubriek Foto's --> Vrijgezellenavond

Geniet ervan!!!

Groetjes,

Véro

Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik10-1-2010 20:09:42

door ons wordt die wellicht ook door getuige georganiseert, ikzelf maak er mij geen zorgen over ;) zal al blij zij als mijn trouw georganiseert geraak. Dus, laat maar eens zien hoe goed ze je kennen he :)

LINSY
21-7-2010
 Meld misbruik10-1-2010 21:02:32

Hallo.Vrijgezellen wordt geregeld bij mij door mijn getuige(beste vriendin) en wij maken er gewoon een gezellig weekendje in het buitenland van want ik ben totaal niet te vinden voor verkleedpartijen enz.

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik11-1-2010 10:54:48

Hey

Vorig jaar zijn zowel mijn zus als ik getrouwd en we hebben voor elkaar de vrijgezellen georganiseerd. Die dag ging meestal 2 weken voor de trouw door.
Mijn vrijgezelle bestond eruit enkele opdrachtjes uit te voeren op de sinksefoor, nadien iets gaan eten, dan een coctail en savonds hebben we the target gespeeld, een spel waarbij sommigen de agent zijn, andere de dief en via gps moet je dan int stad elkaar vinden enz, superleuk! Daarna nog een laatste drankje!
Mijn zus haar vrijgezelle bestond eerst uit bowling, en terwijl moest ze een vragenlijst invullen die dan op het trouwfeest werd voorgelezen. Nadien zijn we iets gaan eten en dan savonds hebben we een chocoladeworkshop (sjolaa) gaan meedoen, echt een aanrader!!

Wie ging er mee? Vooral vriendinnen, onze zussen, schoonzussen en ons nichtje!

Groetjes, Laura

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...