Terug naar overzicht
Ik heb dit ook nog ni officieel gevraagd. Ik heb 2 broers en ik wil hen allebei graag als getuige. Gezien ik op andere dag voor wet en kerk trouw ga ik een van hen als getuige voor de wet vragen en de andere voor de kerk.Als je geen broers of zussen hebt, kan je mss je beste vriendin vragen?
Wij hebben allebei geen broers of zussen, dus hebben wij onze beste vriend/in gevraagd om getuige te zijn. We geven hen 's avonds een cadeau, maar we zijn er nog niet uit wat dit zal zijn.
Ik had het er ook moeilijk mee om een getuige te kiezen. Eerst had ik een goeie vriendin genomen maar door een aantal zaken heb ik het toch niet laten doorgaan. Nu heb ik mijn zus genomen als getuige voor de wet en de jongste van men zus als getuige voor de kerk ( omdat hem nog geen 18 was mocht dit niet voor de wet). Mijn toekomstige had het gemakkelijk hem heeft zijn beste vriend genomen. Onze getuigen hebben we via een vacature gevraagd net zoals mijn ringendrager.Ga voor de keuze die jij goed vindt en volg je hart, dit heb ik ook gedaan.Voor de geschenken ben ik er nog niet uit. Ik doe heel veel voor men zus anderzijds en weet nog niet goed of ik haar een geschenk zal geven.GroetjesPetroeska
Mijn getuige wordt mijn pa,en mijn vriend zijn getuige zal mijn enige nonkel nog zijn...Wat we kopen voor kado weet ik nog langs geen kanten
Onze getuigen zijn er 2 (1 wet 1kerk), wij hebben elk voor ons beste vriend en vriendin gekozen. Gevraagd via verrassings-weekend in Frankrijk!! Was zalig en iedereen was zeer vereerd!!
Mijn man en ik hadden beiden onze broers gevraagd. We hebben hen inderdaad een cadeautje gegeven: hun droomtractor in miniatuurversie.Groetjes,Véro
Ik vraag mijn tweelingbroer en mijn verloofde zijn oudste zus.Groetjes,Tine28/08/2010