Nu Online
Momenteel zijn er 655 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

getuigen

9-1-2010 13:16:47
Wie kiezen jullie als getuige?
Ik geraak er maar niet uit, en mijn wettelijke trouw is al over 1,5 maand...
Voorzien jullie een kado'tje achteraf voor de getuigen?

Annelies
27-2-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 761

Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik9-1-2010 13:33:51

Ik heb dit ook nog ni officieel gevraagd. Ik heb 2 broers en ik wil hen allebei graag als getuige. Gezien ik op andere dag voor wet en kerk trouw ga ik een van hen als getuige voor de wet vragen en de andere voor de kerk.

Als je geen broers of zussen hebt, kan je mss je beste vriendin vragen?

Stefanie
27-8-2010
 Meld misbruik9-1-2010 14:09:08

Wij hebben allebei geen broers of zussen, dus hebben wij onze beste vriend/in gevraagd om getuige te zijn. We geven hen 's avonds een cadeau, maar we zijn er nog niet uit wat dit zal zijn.

Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik9-1-2010 14:34:31

Ik had het er ook moeilijk mee om een getuige te kiezen. Eerst had ik een goeie vriendin genomen maar door een aantal zaken heb ik het toch niet laten doorgaan. Nu heb ik mijn zus genomen als getuige voor de wet en de jongste van men zus als getuige voor de kerk ( omdat hem nog geen 18 was mocht dit niet voor de wet). Mijn toekomstige had het gemakkelijk hem heeft zijn beste vriend genomen. Onze getuigen hebben we via een vacature gevraagd net zoals mijn ringendrager.
Ga voor de keuze die jij goed vindt en volg je hart, dit heb ik ook gedaan.

Voor de geschenken ben ik er nog niet uit. Ik doe heel veel voor men zus anderzijds en weet nog niet goed of ik haar een geschenk zal geven.

Groetjes
Petroeska

nathalie
2-7-2010
 Meld misbruik9-1-2010 15:31:59

Mijn getuige wordt mijn pa,en mijn vriend zijn getuige zal mijn enige nonkel nog zijn...
Wat we kopen voor kado weet ik nog langs geen kanten

Katrien
2-10-2010
 Meld misbruik9-1-2010 21:07:57

Onze getuigen zijn er 2 (1 wet 1kerk), wij hebben elk voor ons beste vriend en vriendin gekozen. Gevraagd via verrassings-weekend in Frankrijk!! Was zalig en iedereen was zeer vereerd!!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik10-1-2010 18:32:41

Mijn man en ik hadden beiden onze broers gevraagd. We hebben hen inderdaad een cadeautje gegeven: hun droomtractor in miniatuurversie.

Groetjes,

Véro

Tine
28-8-2010
 Meld misbruik10-1-2010 19:42:52

Ik vraag mijn tweelingbroer en mijn verloofde zijn oudste zus.

Groetjes,
Tine
28/08/2010

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...