Terug naar overzicht
HeyOp voorstel van de feestzaal laten wij onze gasten voor het dessertbuffet om 21.30u komenGroetjesLindsy
die nemen dan aan het dessertenbuffet mee deel? En hebben jullie een bruidstaart ook dan? Groetjes
amai, ik vind 21.30u heel vroeg..natuurlijk hangt het ook af van hoelaat je begint aan je menu (en hoeveel gangen die heeft)..onze eerste receptie zal van 16.30u tot 18u lopen. Dan even rust, de tweede begint om 18.30u tot 19.30u (met wat uitlopen bij) zodat we tegen 20u aan tafel gaan..om dan al tegen 21.30u dessertbuffetters te ontvangen is voor ons te vroeg natuurlijk..wij vragen hen tegen 22.30u..
Bij ons start het al om 18 u, vandaar, als je inderdaad met 2 recepties zit, lijkt 21.30u mij ook niet haalbaar :)
hoi,onze eerste receptie is van 17-18u aansluitend tweede receptie 18-18u30 (de gasten van de 1ste receptie blijven hier nog, 2de receptie is voor de avondfeestgasten). wij gaan aan tafel om 19u ongeveer en dan nemen we ruim onze tijd om te eten. dessertbuffet om 22u.
Persoonlijk vind ik 21.00u-21.30u écht wel de limiet. Moest ikzelf een uitnodiging krijgen voor een avondfeest waar ikzelf pas om 22.00u(of later) welkom ben, dan hoeft het niet voor mij. Dan blijf ik liever thuis voor een gezellig avondje, want op dat uur zit/lig ik al in mijn luie zetel. Uiteraard ieder zijn mening hier over, maar later dan 21.30u ga ik nergens meer heen!
Eens navragen bij je feestzaal! Zij weten hoeveel tijd ze nodig hebben voor de gangen ervoor klaar te maken. Bij ons was het 21u30.Groetjes,Véro
Beter iets te vroeg dan te laat, kunnen ze zich wat aan het gedruis aanpassen,grtz www.discovideo.be