Terug naar overzicht
Hoi,Ik kan je onze formule geven voor onze receptie!Wij betalen 8.5 euro voor drank(champagne en fruitsap) en 8euro voor de hapjes (we starten met een verwelkomingsbordje met daarop 6 koude hapjes en dan gedurende de hele receptie komen ze rond met warme hapjes!Dus wij liggen aan 16.5 euro per persoon voor een middelmatige receptie qua prijs!!!!!Grtz Debra(11/08/06)P.S ik hoop dat je hiermee wat bent
Bij ons kost de receptie per persoon 15,50 EUR. We praten dan over een receptie van 2 uur, alles inbegrepen. Warme en koude hapjes, en als drank: fruitsap, schuimwijn en coctail maison. We hadden keuze tussen 3 formules. De goedkoopste komt op zo'n 10 euro, maar dan heb je enkel koude hapjes. De duurste bestaat uit onze receptie + 1 lepelhapje. Die komt op 17 euro. Wij vonden 1,5 euro voor 1 lepelhapje wat veel, dus kiezen we voor de middelste formule.Onze feestzaaluitbater heeft gezegd dat we voor de drank moeten rekenen op 1/3 fles per man. Ik vind dit heel weinig, maar ze zullen wel weten waarover ze het hebben, zeker? En schuimwijn vind ik zeker genoeg. Dit wordt toch meestal gedaan. Bij ons kan je zelfs geen champagne kiezen.
HalloWij betalen 16.5 euro de man voor onze receptie. Het is met een betere schuimwijn en dan een 10-tal hapjes min. waarmee ze constant rondkomen.wij wilden champagne nemen, maar bij ons zeiden ze zelf dat dat haast zelden gedaan wordt ??groetjesLien
hoi KateWij hadden een receptie van 2 u aan 12.30 € de man, met schuimwijn, Graf Artos (schuimwijn met aardbei en laag alcoholgehalte), witte wijn, fruitsap en water, een 8-tal koude en 2 warme hapjes. Dat was echt voldoende. Bij ons bestond er ook geen mogelijkheid voor champagne, da's volgens mij ook niet echt nodig.groetjes!Gaëlle
Dag Kate,Wij betalen 10.50 € voor gewone schuimwijn, fruitsap en hapjes (warme en koude). Echte champagne vind ik een beetje zonde, de meeste mensen smaken het verschil niet tussen schuimwijn en champagne. Ik drink dan liever nadien nog eens een fles met de mensen die dat echt weten te appreciëren. Dit weekend zijn we alvast onze voorraad gaan inslaan in Epernay! :-)Groetjes,Sylvie11/03/06
HeyWij doen de receptie in eigen beheer, zodat we onder de 10 euro de man blijven. Mensen van het wijkcomité gaan opdienen, en die doen dat meer als cadeaux, dus verwachten niet echt een groot salaris. Wij geven geen champagne, de meesten zouden het verschil trouwens niet proeven, en als je de meerprijs bekijkt...Hopelijk ben je hier iets mee.Groetjes09.09.06
wij hebben met de feestzaal een forfitair bedrag afgesproken van 15€ per persoon voor t avondfeest.daarin zit alles van frisdrank tot zware bieren;juist de sterke drank is voor de persoon die hem bestelt.dit bedrag is meestal bespreekbaar met de feestzaal.groetjes anja