Nu Online
Momenteel zijn er 303 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

where to find ...

16-11-2005 21:00:06
Waar kan ik het merk Marylise vinden in de streek rond Brugge?

Thanks

Kate
10-6-2006
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 380

annelies
19-8-2005
 Meld misbruik16-11-2005 21:07:11

hallo

ik heb mijn kleedje gekocht in de Vomac in Oostkamp. Er is héél veel keuze aan kleedjes van alle merken en ook van Marylise.

veel succes.

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik16-11-2005 21:26:20

Hoi,

Je moet wel weten dat als je naar de Vomac gaat en je hebt er de 'oude' bazin dan moet je niet al te vriendelijke mensen verwachten! Maar als je blijkbaar haar dochter of schoondochter hebt dan is ide wel veel vriendelijker, tis ook maar van horen zeggen maar wil dat toch even met je delen!
Ik denk in Scarpellini in Oostende dat je er ook kleedjes van het merk Marylise zal vinden want ze hebben daar werkelijk alles!

Veel plezier met de zoektocht

Grtz Debra
(11/08/06)

P.S nu zondag is het wel bruidsmodeshow in Scarpellini maar als je wilt gaan moet je plaatsen reserveren!

Michele
1-7-2006
 Meld misbruik17-11-2005 8:48:08

Hallo,

het is misschien niet in de directe omgeving van Brugge, maar in Prima Donna in Deerlijk (tussen Kortrijk en Waregem, zo'n half uurtje van Brugge) hebben ze kleedjes van Marylisse. De service is daar trouwens ook héél goed en leuk. Ik heb er net mijn kleedje gekocht.

Veel succes nog.

Groetjes
M.

veerle
24-6-2006
 Meld misbruik17-11-2005 10:55:13

Hallo

Het is waarschijnlijn wat ver voor jouw maar in Hasselt bij Issa Moda hebben ze veel jurken van Marylise.
Je kan ook op de website ervan kijken.

Groetjes Veerle

Isabelle
19-8-2005
 Meld misbruik17-11-2005 13:30:01

Ik ben naar Aartijke geweest, de Mady, niet ver van de kerk. Ik ben daar heel goed ontvangen geweest. Heel vriendelijke mevrouw.

Grtjes.

davine
31-3-2006
 Meld misbruik17-11-2005 14:18:56

Ik denk dat ze bij bruidshuis Ellen in Oostburg ook Marylise hebben, het staat toch op hun website. En de service is er zeer goed.

Davine

Marion
6-1-2007
 Meld misbruik17-11-2005 20:53:39

Hallo, net als Michele heb ik ook mijn kleed gekocht in prima-donna in deerlijk, ook van marylise. En ze service is zeer goed, zeer vriendelijke mensen en hulpvaardig en ook niet te opdringerig zoals in sommige andere winkels.

groetjes

annelies
19-8-2005
 Meld misbruik18-11-2005 22:33:55

hallo,

wat Debra vertelt over de Vomac is waar. Ik heb het zelf meegemaakt maar ik was verkocht aan mijn kleedje en daarom heb ik toch mijn kleedje daar gekocht. Normaal gezien staat de bazin achter de kassa, dus tijdens het passen van de kleedjes heb je geen last van haar.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...