Terug naar overzicht
halloik heb mijn kleedje gekocht in de Vomac in Oostkamp. Er is héél veel keuze aan kleedjes van alle merken en ook van Marylise.veel succes.
Hoi, Je moet wel weten dat als je naar de Vomac gaat en je hebt er de 'oude' bazin dan moet je niet al te vriendelijke mensen verwachten! Maar als je blijkbaar haar dochter of schoondochter hebt dan is ide wel veel vriendelijker, tis ook maar van horen zeggen maar wil dat toch even met je delen! Ik denk in Scarpellini in Oostende dat je er ook kleedjes van het merk Marylise zal vinden want ze hebben daar werkelijk alles!Veel plezier met de zoektochtGrtz Debra (11/08/06)P.S nu zondag is het wel bruidsmodeshow in Scarpellini maar als je wilt gaan moet je plaatsen reserveren!
Hallo,het is misschien niet in de directe omgeving van Brugge, maar in Prima Donna in Deerlijk (tussen Kortrijk en Waregem, zo'n half uurtje van Brugge) hebben ze kleedjes van Marylisse. De service is daar trouwens ook héél goed en leuk. Ik heb er net mijn kleedje gekocht.Veel succes nog.GroetjesM.
HalloHet is waarschijnlijn wat ver voor jouw maar in Hasselt bij Issa Moda hebben ze veel jurken van Marylise. Je kan ook op de website ervan kijken.Groetjes Veerle
Ik ben naar Aartijke geweest, de Mady, niet ver van de kerk. Ik ben daar heel goed ontvangen geweest. Heel vriendelijke mevrouw.Grtjes.
Ik denk dat ze bij bruidshuis Ellen in Oostburg ook Marylise hebben, het staat toch op hun website. En de service is er zeer goed.Davine
Hallo, net als Michele heb ik ook mijn kleed gekocht in prima-donna in deerlijk, ook van marylise. En ze service is zeer goed, zeer vriendelijke mensen en hulpvaardig en ook niet te opdringerig zoals in sommige andere winkels.groetjes
hallo,wat Debra vertelt over de Vomac is waar. Ik heb het zelf meegemaakt maar ik was verkocht aan mijn kleedje en daarom heb ik toch mijn kleedje daar gekocht. Normaal gezien staat de bazin achter de kassa, dus tijdens het passen van de kleedjes heb je geen last van haar.