Terug naar overzicht
mijn nicht heeft daar al een verjaardagsfeest gegeven en was heel tevreden over den dj (marcel niet?).groetjes,Lizi21/08/2010
BesteKijk even op www.partylighting.be MvgCedric
Beste Annelies,Met enige fierheid stel ik je op deze rubriek onze eigen site voor www.studiohappymusic.be,neem gerust een kijkje..wij stellen dit ten zeerste op prijs..Vele referentie's op aanvraag verkrijgbaar..Mvg Dierk Van Paemelen
Mocht je nog op zoek zijn Annelies, je feest een persoonlijke touch wilt geven, meer opties zoekt:www.discovideo.be mvg Rik
Hey annelies,wij geven ook ons trouwfeest in la grange volgend jaar.wanneer jullie?wij hebben voor de huisdj marcel halvelings gekomen. nu dinsdag komt hij voor een gesprekje. ben benieuwdx
Hey Natasja,Wij geven ons feest daar op 14 mei 2010.Wanneer jullie?Bij ons is er eigenlijk nog niets vastgelegd. Enkel het voorschot voor de zaal is betaald. Verdere bespreking moest pas een 2 maanden op voorhandHebben jullie zelf contact opgenomen met de dj of via de zaal?Maken jullie een lijst met liedjes die jullie zeker willen horen op je dansfeest?Wil je laten weten hoe het gesprek geweest is?Groetjes,Annelies
Wij trouwen op 6 mei 2011.Bij ons is dus de zaal vastgelegd (= voorschot zaal)De fotograaf is ook vast gelegd en hopelijk dinsdag de dj ;)Kris heeft mijn nr gegeven aan de dj en hij heeft me gecontacteerd en wou ons is ontmoeten.Ik vroeg aan de dj of wij iets moesten voorbereiden en hij zei nee. Wel als we de openingsdans al wisten,dat we dat mochten zeggen en op welk lied we dansen met de schoonouders. Lijst van liedjes moest niet,mocht. Hij bepaalt die dag zelf wat hij draait. Maar gaan wel qua genre onze mening zeggen en wat we absoluut niet willen horen :-)Geef je mail adres en ik hou je op de hoogtex
Hey Natasja, Mijn email: piccolinotje@hotmail.comkBen benieuwd hoe jullie gesprek vanavond verlopen is!Groetjes,
ej annelies,heb je gemaild. laat je iets weten,ben benieuwdx