Terug naar overzicht
Hey Lizi,Wij trouwen een weekje later op de 28e. Wou ook eerst de 21 maar omdat ik dan net jarig ben leek me dat toch ni zo een leuk idee. Nu trouwen we een week na mijn verjaardag en 3 dagen voor de verjaardag van mijn vriend. Augustus wordt voor ons vanaf dan een feestmaand :-)In welke regio trouwen jullie?groetjessofie
hey, we trouwen 3/9/2010, dus twee weken later dan jij.In welke regio trouw je?Wij geven ons feest in Zoersel en wonen in Wilrijk.Groetjesveroniquezwakhoven@live.be
Hallo,Wij trouwen ook op 28-8-2010! Eerst voor de wet in Hasselt,nadien voor de kerk in Diepenbeek.Groetjes,Benedikte
hi ladies,wij wonen in Borsbeek, trouwen in de kerk te Ranst en geven ons feest in hof van nazareth te lier.ik heb al redelijk veel gepland, kerk, gemeentehuis, dj, ceremoniemeester, misboekje is praktisch af, ben gisteren naar gemeentehuis papieren gaan wegdoen voor ondertrouw en binnenkort gaan we al eens voor uitnodigingen kijken. oh ja en mn kleed is uiteraard ook besteld, bij Cermo in Turnhout.en jullie?groetjes,Lizi