TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
daisy
27-8-2010
|
10-1-2010 19:14:06
hoiii,
wij trouwen een weekje later op 27 augustus
veel succes
|
|
Caroline
21-8-2010
|
10-1-2010 20:09:12
Hey Lizi,
Wij trouwen ook op 21/08/2010!! In welke gemeente trouwen jullie? Hoe ver staat het al met jullie voorbereidingen? Wij trouwen in Opwijk. Dat is op de grens van Vlaams-Brabant en Oost-Vlaanderen.
Groetjes en alvast proficiat.
Caroline & Stijn 21/08/2010
|
|
lizi
21-8-2010
|
12-1-2010 10:17:24
hi ladies,
wij wonen in Borsbeek, trouwen in de kerk te Ranst en geven ons feest in hof van nazareth te lier. ik heb al redelijk veel gepland, kerk, gemeentehuis, dj, ceremoniemeester, misboekje is praktisch af, ben gisteren naar gemeentehuis papieren gaan wegdoen voor ondertrouw en binnenkort gaan we al eens voor uitnodigingen kijken. oh ja en mn kleed is uiteraard ook besteld, bij Cermo in Turnhout. en jullie? groetjes, Lizi
|
|
lizi
21-8-2010
|
12-1-2010 10:17:28
hi ladies,
wij wonen in Borsbeek, trouwen in de kerk te Ranst en geven ons feest in hof van nazareth te lier. ik heb al redelijk veel gepland, kerk, gemeentehuis, dj, ceremoniemeester, misboekje is praktisch af, ben gisteren naar gemeentehuis papieren gaan wegdoen voor ondertrouw en binnenkort gaan we al eens voor uitnodigingen kijken. oh ja en mn kleed is uiteraard ook besteld, bij Cermo in Turnhout. en jullie? groetjes, Lizi
|
|
lizi
21-8-2010
|
12-1-2010 10:17:30
hi ladies,
|
|
lizi
21-8-2010
|
12-1-2010 10:17:57
hi ladies,
|
|
dana
21-8-2010
|
12-1-2010 17:39:33
Hallo, Wij trouwen ook 21/08/2010 te Hoboken alleen voor de wet. Ons feest gaat door in San marco village. Praktisch alles al georganiseerd haar, make-up, kleed, vevoer,......
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|