TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Rik
|
10-1-2010 18:55:47
Overal is er wel iets moois te zien of leuks te doen. Uiteindelijk hangt het, zoals je zelf zegt, van je budget af. grtz www.discovido.be
|
|
Jennifer
30-7-2010
|
10-1-2010 19:46:26
hey, wij zitten met hetzelfde dillema,.. wanneer zouden jullie trouwen? ik heb namelijk aan mijn schoonzus gevraagd om voor ons eens te kijken (zij werkt bij neckermann) anders kan ik je eventueel wat informatie kan doorspelen, niet te duur en niet te lang, koud of warm, city of strand? groetjes
|
|
Tine
28-8-2010
|
10-1-2010 19:46:56
Wij zitten met dezelfde situatie: bouwen en trouwen in hetzelfde jaar. Toch hebben we toegegeven aan onszelf en gaan we niet te hard op ons budget letten voor onze huwelijksreis. Aangezien we ook graag snel met kindjes willen beginnen, komen verre reizen erachteraf waarschijnlijk niet direct meer van. We zitten zowel met de Canarische eilanden als de Caraïben in ons hoofd. Op het moment zijn we er nog echt niet uit...
Als budgethuwelijksreis zou ik Venetië en Verona aanraden. Dat heb ik vorig jaar gedaan met een vriendin en we waren op een week maar een €300 per persoon kwijt inclusief vlucht. Met Ryanair kan je daar echt heel goedkoop op vliegen en het zijn twee supersupersupermooie steden die dicht bij elkaar liggen!
Groetjes, Tine 28/08/2010
|
|
Karmen
29-5-2010
|
10-1-2010 20:30:41
Dankjulliewel!
Jennifer: Wij trouwen op 29 mei, dus het zou voor begin juni zijn! Liefst warm, satd of strand maakt me niet zoveel uit. We gaan sowieso ook de last minutes in ht oog houden, wat we kunnen besparen, is mooi meegenomen.
Tine: Bedankt voor de tips! Ryanair is inderdaad schappeijk. Wij hebben vorige zomer een superreis gemaakt langs de westkust van de VS, dus het stoort me niet zozeer om nu wat dichter bij huis te blijven. We wisten toen dat we gingen beginnen uitkijken naar bouwgrond, & in augustus was het al raak, dus ik ben blij dat we niet naar de prijs gekeken hebben, want over zo'n reis zouden we nu sowieso langer moeten twijfelen.
Ik vind het sowieso geen ramp om nu niet onmiddellijk een tropische huwelijksreis te doen, ik weet waar we het voor doen, maar zo helemaal niets is ook maar niets, hè! ;)
|
|
Mieke
15-5-2010
|
10-1-2010 21:00:10
Hallo Karmen,
Wij zitten volledig in dezelfde situatie! Wij trouwen op 15 mei en starten in september met de bouw van onze woning. Aangezien we 2 jaar geleden een uitgebreide reis naar de Dominicaanse Republiek hebben gemaakt, hebben wij het ook dichter bij huis gezocht. We wilden ook echt op ons budget letten en hebben lang getwijfeld. Uiteindelijk hebben we vorige week de knoop doorgehakt en voor een midweek Center Parcs gekozen in Frankrijk! Dat vonden wij een mooie gulden middenweg!
Veel succes nog met de voorbereidingen! Groetjes, Mieke
|
|
Lindsay
28-8-2010
|
11-1-2010 8:09:49
Wij zullen ook eenbeperkt budget moeten houden. Zullen waarschijnlijk gaan voor weekje Rhodos. 1000 Euro in totaal.
Eventueel kan je ook een chalet in de ardennen nemen, is wel romantisch, of zo eens een privé-eilandje afhuren à la lakonia. Als het maar ontspannend en romantisch is he :-)
|
|
Véronique
31-7-2009
|
11-1-2010 13:20:53
Onze huwelijksreis was naar hoevehotel 't Kruishof in Oostende. Supergezellig!!! We namen onze fietsen mee en zijn de polders gaan verkennen. Het strand was slechts op een 100-tal meter verwijderd van de hoeve. We hebben 's avonds op Q-beach gezeten. Echt een aanrader!!!
Groetjes,
Véro
|
|
Jennifer
30-7-2010
|
31-1-2010 11:37:56
Hallo, ik had eerder al eens gereageerd met hetzelfde probleem. Wij hebben ondertussen iets gevonden in kreta. Je kunt het niet boeken via reisagentschappen. Mijn ouders zijn al 2 keer geweest en gaan dit jaar voor de 3e maal. Echt een aanrader, wij betalen voor 10 dagen ongeveer 1000 euro. 420 voor hotel, 550 voor vliegtickets. Ontbijt inbegrepen, zonnig en niet echt toeristisch.. ik ben echt blij dat we iets gevonden hebben dat prijselijk is, dat we er even tussenuit kunnen. De verbouwingen duren nu al bijna 3 jaar en ik sinds 2 jaar deeltijds naar school, en daarbij nog werken :) ghoooo da ga genieten worden ..xxxx
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|