Nu Online
Momenteel zijn er 470 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

genodigdenboek te koop

10-1-2010 19:01:08
Hallo iedereen

ik verkoop het boek "Huwelijkswensen" van uitgeverij Terralannoo. Het is een genodigdenboek waarin de genodigden van het huwelijksfeest hun gelukwensen voor het koppel kunnen neerschrijven. Ik had zelf al een boek, maar heb er nu nog één cadeau gekregen van mijn moeder. Ik kan het boek dus niet gebruiken. Wie het boek even wil bekijken, surf naar www.terralannoo.nl , zoek op titel "huwelijkswensen". Het boek bevat zo'n vijftig pagina's, met op elke blz ruimte voor een foto. Het boek kost nieuw 14,95 euro. Ik verkoop het voor 12 euro, verzending in België inbegrepen. Wie heeft interesse?

groetjes
Els

Els
29-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 724

Melissa
8-5-2010
 Meld misbruik11-1-2010 18:31:08

Hey,

Is het dan eigenlijk een soort gastenboek? Of is het toch nog net iets anders?

Groetjes!

Els
29-5-2010
 Meld misbruik11-1-2010 20:43:53

@ Melissa

ja, het is inderdaad een gastenboek, maar aangezien er op elke pagina een foto kan geplakt worden, is het echt wel een boek om bij te houden, waar een gewoon gastenboek misschien eerder in de kast zal belanden. Je kan het volgens mij op verschillende manieren gebruiken. bv: op elke pagina een foto van de gasten (op het huwelijk) kleven en daar kunnen zij dan zelf een tekstje bijschrijven. Een foto bij de tekst geeft meer de sfeer weer dan alleen maar de woorden. Of bv een aantal foto's uit het dagelijkse leven van het koppel.

groetjes
Els

Melissa
8-5-2010
 Meld misbruik12-1-2010 10:33:16

Hey,

Dan wil ik het wel kopen als dat goed is.

Kzal mijn mail adres geven, dan kunnen we verder afspreken.

melissamaes@telenet.be

Groetjes, en alvast bedankt!

Els
29-5-2010
 Meld misbruik12-1-2010 13:36:45

@Melissa

je hebt mail...

Els

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...