Terug naar overzicht
Hey, Wij geven ons feest in de Kapelhoeve in Turnhout en ik kan je deze zaal zeker aanraden. Hebben er al verschillende feesten meegemaakt en waren steeds tevreden. Er is maar één zaal, goed bereikbaar (naast autosnelweg, maar daar heb je geen last van als je in de tuin zit).GroetjesTina
Hey Tom,Wij geven ons trouwfeest in het molenhof in ravels een echte aanrader!! Ben er al naar verschillende trouwfeesten geweest en waren allemaal even goed! Heel vriendelijke zaakvoerders en je hebt er 2 zalen (1 voor tot 150 personen en 1 voor tot 300 personen). Trouwens de prijzen vallen daar ook heel goed mee (den Eyck is denk een heel stuk duurder, maar daar moet het ook wel goed zijn heb ik horen zeggen, ben er alleen nog nooit geweest naar een feest).Nog veel succes!groetjes ellen
Bedankt voor jullie reactie.Het molenhof was spijtig genoeg al bezet. We hebben deze week wel een afspraak in de Kapelhoeve. Laat ons duimen!!!Groeten
Wij hebben ons feest in Den Eyck gegeven. Wij hadden wel de grote zaal. Hadden een 200 genodigden, uiteindelijk nog 135 op't feest (bouwverlof). Wij zaten heel ruim. Ik weet niet welke zaal jullie dan zouden hebben, ik veronderstel de zaal 'erachter' maar daar zijn wij nog niet binnen geweest, kan ik niets van zeggen. Maar ons feest was gewoonweg af! Niks kunnen wij opnoemen dat beter zou kunnen. In tegendeel zelfs. Ze hadden meer gedaan dan we gevraagd hadden. Ook het dessertenbuffet is ongelofelijk. Nog nooit gezien. Heel de zaal zat met open mond te staren! Ook dat we met nen hoop minder volk waren, was geen probleem. Even goede service gekregen. Ook alles supper begeleid door de mensen van de zaal maar helemaal geen stijf gedoe. Wel net opgekuist personeel. Vrienden van ons hebben hun feest in de Kapelhoef gegeven. Was ook een goed feest maar aan Den Eyck kan deze zaal nog niet tippen. Hoewel ik niet echt iets 'slecht' kan zeggen had het toch minder 'klasse'. groetjes, CarolinaWij hebben een video van onze dag waardat ook wel een stuk feest op staat. Als je graag nog iets weet: Carolina.Stappaerts@telenet.be