Terug naar overzicht
Ik heb het boekje van een vriendin van mij liggen, zij deden ook een viering zonder eucharistie. Ik heb echter enkel alleen de papieren versie, maar ik zal het laatste deel van de viering even samenvatten:->na ondertekenen huwelijksregister heb je eerst muziek en dan de voorbeden, ->dan weer muziek gevolgd door het "onze vader"->dan de huwelijkszegen en de vredeswens->dan weer muziek, het slotgebed en de zegen en zendingNormaal valt heel het gedoe rond de eucharistie rond het "onze vader", dat valt dus gewoon allemaal weg!Hopelijk ben je hier wat mee geholpen :)Groetjes,Sarah
Hé saskiawij doen ook een viering, geen eucharistie.ik heb van onze diaken enkele voorbeelden gekregen van zulke misboekjes en het onze is ook bijna klaar. Ik stuur je de voorbeeldjes zo meteen even door via e-mail!groeten
Hoi, Ook wij zijn van plan een viering te doen zonder eucharastie. Ik heb ook al heel veel op het internet gezocht naar voorbeelden van misboekjes, maar ze zijn haast niet te vinden. Kan jij de voorbeeldjes misschien ook naar mij sturen Katlijn? Brittbogaerts@hotmail.comGroetjes en heel erg bedankt, Britt
Hallo, Wij willen ook een viering zonder eucharistie. Ik heb een boek met 5 voorbeelden van een volledige viering met teksten gevonden. Ik heb er al enkele mooie dingen uitgehaald.Het is te bestellen bij Gezinspastoraal bisdom Brugge. Het koste 15€ plus postzegels. Ze sturen het vrij snel op.gezinspastoraal.brugge@skynet.bewww.gezinspastoraal.be/brugge Hopelijk heb je hier iets aan.GroetjesMyriam