Terug naar overzicht
http://www.theweddingshop.be/ Hier vind je allerhande accessoires voor je haar!Veel succes nog met de examens, nog even op je tanden bijten en je hebt ook weer meer tijd om te plannen enzo!!Groetjes,Sarah
Bij ons ligt alles nu ook al een tijdje stil, we hebben net een huis gekocht waar nog wel wat werk in is, en mijn vriendin heeft nu ook examens... Na haar examens vliegen we erin om ons misboekje te beginnen maken, en deze maand gaan we ook naar Tsjari voor schoenen en naar Fede di Oro voor onze ringen!Bij mij valt het qua stress allemaal wel mee voorlopig, maar mijn vriendin begint ook een beetje te flippen :)groetjes,Karolien
@ karolien: wij zitten ook net in de verbouwingen, het is voorlopig woonbaar... maar maart april herbeginnen we met de afwerking van de slaapkamers (slapen dus voorlopig nog in de living) en dan die examens er nog eens bij ..voor onze trouwringen ga ik ook naar fede di oro gaan kijken :) schoenen daar moet ik nog werk van maken, er komt zoveel bij kijken.. en qua organisatie krijg ik carte blanche van mijn vriend, goed en niet goed... ik mag doen wat ik wil, maar moet zelf voor alles zoeken, bellen, prijzen vergelijken en rondrijden.. dat is echt niet alles als je al zo weinig tijd hebt .. merci voor je reactie ben blij dat ik nie de enige ben die voor zo een zware periode staat. ik dacht al dat ik onze trouwplannen beter had uitgesteld, maar zo te zien zijn er veel die al die dingen tegelijk nemen, en achteraf zal het wel lonen, alles af en klaar :) tijd om de volgende stap te wagenxxxx
Voor haarjuwelen kan je terecht bij Veritas, maar daar heb je nog alle tijd voor, hoor!!! Niet te veel willen haasten! Wij trouwden op 31 juli vorig jaar en mijn man heeft me maar gevraagd op 10 november. Dus op 8 maanden tijd moesten we (lees: ik) ook alles ineen boksen. Dat is perfect gelukt, met zelfs nog ferme rustpauzes. Neem je telkens één stapje voor en als dat gebeurd is een ander stapje. Je komt er wel! Probeer echt te genieten!Hier kan je een overzichtje vinden van hoe wij het aanpakten: http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl --> nieuwsGroetjes,Véro