Terug naar overzicht
oei dat is dichtbij! check eens bij mijn visagiste/haarstyliste: make_up_artista@hotmail.comIk ben zeer tevreden van haar.Groetjes, Cinthia
Hallo,Ik ben visagiste van opleiding en ik ken de regio vrij goed.Ik heb in mijn agenda gekeken en ben die dag nog vrij.Ik kom zonder probleem aan huis. indien u meer info wilt, kan u mij bereiken via www.makeyouup.be Vriendelijke groeten,Ilse
Hey,kijk eens op www.beauty-vera.be Kennis van mij.groetjes
Dag Ine,Ik ben bruidskapster /visagiste aan huis. Wil je meer info kan je me altijd contacteren op nummer 0476/778482 of een kijkje nemen op mijn website www.beauty-vera.be Groetjes,Vera
Bekijk volgende site eens. www.ellegancia.be Groetjes
Jarenlange ervaring als bruidskapper/make-up artist/visagist en werken op maat,aan huiskijk eens op www;sasacademy.begratis vrijblijvende offerte, veel succes,
Hallo Ine, Ben je nog steeds op zoek naar een visagiste?Bij Visagerie in Schriek kan je terecht voor je bruidsmaquillage.Wanneer u langskomt in het salon vindt er een uitgebreid gesprek plaats over uw wensen en verwachtingen en volgt er een proefmaquillage. Er wordt een persoonlijke fiche aangemaakt en een foto gemaakt. Zo bent u er 100% gerust in dat u er stralend zal uitzien op uw grote dag. De dag zelf wordt u in het salon of bij u ter plaatse opgemaakt. Voor het avondfeest kan er een touch-up voorzien worden.Bovendien ontvangt u van Visagerie een waardevol geschenk.Prijs: € 75.00Laat gerust iets weten via: ciskadings@hotmail.com