Nu Online
Momenteel zijn er 514 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mauritius

11-1-2010 9:19:04
Dag, wij hebben een beetje een dilemma voor onze huwelijksreis. Ons budget is niet onbeperkt, waardoor we normaal gezien niet naar een 'exotische' locatie kunnen gaan. Nu hebben we echter (voor begin september) een droomhotel in Mauritius gevonden met een superkorting voor pasgetrouwden. Maar het weer is daar dan maar rond de 25/24 graden... Nu vroeg ik mij af of dit wel warm genoeg is: is hier al iemand rond deze periode geweest? Alvast bedankt!

Hannelore
4-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 519

Ester
26-6-2010
 Meld misbruik11-1-2010 10:47:48

Als je het liever warmer wil, ga je best iets later (oktober-november) 28° lucht, 26° water maar dan moet je goed op voorhand reserveren want dat is de geliefde periode van iedereen !
En anders ga je gewoon in onze winter : van midden december tot maart (australe zomer) heb je er 30° maar tussen 10 en 15 u gebruik je best een zonnecrème factor 50 want je kan er lelijk verbranden ! Het water is dan 28° warm of méér.

Een ideale maand voor Mauritius is eigenlijk april (temp. water en lucht 26-28°). Globaal minder heet maar toch nog heel aangenaam.
Alleen zijn dan de nachten vrij fris (18°) en rond 6 u 's avonds is het er donker.

Algemeen kies je best de westkust voor te zonnen (geen wind, gladde zee) en de oost-of zuidkust voor kitesurf en zo.
Hopelijk kan je hier iets mee doen.

LINSY
21-7-2010
 Meld misbruik11-1-2010 14:38:45

Hallo,
Wij hebben zojuist onze huwelijksreis vastgelegd naar Mauritius voor 23 juli en hebben ook serieuze bruidskorting gekregen.Het kan al es regenen dan maar dat is van korte duur.grts.

lindsey
3-7-2010
 Meld misbruik11-1-2010 16:22:17

Hallo,
Wij hebben ook onze reis naar daar geboekt en vertrekken 7 juli.
Onze vrienden zijn daar op huwelijksreis geweest 4 jaar geleden en twas ook in de maand juli en zij hebben prachtig weer gehad en zeker warm genoeg.

lindsey

Melissa
8-5-2010
 Meld misbruik12-1-2010 22:53:18

Hey,

Hoe noemt dat droomhotel? :)

Groetjes.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...