TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
kitty
11-9-2010
|
11-1-2010 10:27:10
Aaargh! Wat jammer voor je...
Ik zie er tegenop om de bruidswinkels af te schuimen net omwille van dat soort gedrag van verkopers!
Goed dat je dat heir even neerzette, zo kunnn diegenen die toch de stap wagen, voorbereid binnen wandelen.
Ik neem mijn zus en beste vriendin mee, die hebben haar op hun tanden voor 100, hndig als ik overwelmd geraak ;)
x Kitty
|
|
Stephanie
10-7-2010
|
11-1-2010 11:02:02
Hoi Kristen
Dat is ook niet bepaald vriendelijk te noemen wat jij tegenkwam!
Voordat ik op zoek ging naar een winkel voor mijn bruidsjurk ben ik comentaar gaan opzoeken over deze winkels. Ik was ook van plan om naar deze winkel te gaan. Maar omwille van terugkomende negatieve commentaar ben ik niet naar daar geweest.
Wil heb ik mijn jurk gevonden in Prima Donna te deerlijk. Ikzelf ben daar enorm tevreden over de service. Ik twijfelde enorm tussen twee jurken. Ze maakten opnieuw een afspraak voor mij en toen ik toekwam stond het meisje dat mij steeds hielp mij al op te wachten en hingen de jurken reeds klaar in het pashokje.
Nog veel succes met de zoektocht.
Liefs Stephanie 10/07/2010
|
|
Sabine
24-7-2010
|
11-1-2010 12:19:18
Ikzelf ben bij Bruidsmode Cony in Aalter geweest een superaanrader!!!
|
|
Lieve
4-9-2010
|
11-1-2010 12:24:27
Ik heb mijn trouwjurk besteld bij Pierre-Yves en was er wel tevreden van de service. Ik had een hele goeie verkoopster die onmiddellijk aanvoelde welk genre ik zocht. Ze was helemaal niet opdringerig. Mijn twee vriendinnen die mee waren gekomen, werden ook vriendelijk behandeld. Ze kregen direct een stoel en iets om te drinken aangeboden. Omdat ik twijfelde tussen twee jurken ben ik twee weken later nog eens opnieuw gaan passen. De verkoopster die ik toen had, was iets minder hartelijk dan de eerste maar ook wel ok. Spijtig dat het bij jou zo'n negatieve ervaring was. Hopelijk vind je toch snel je droomjurk.
Lieve 04/09/10
|
|
Eva
10-7-2010
|
11-1-2010 12:51:19
Dag Kristen,
jammer om te horen dat je zo een slechte ervaring hebt gehad. Ik ben zelf niet bij pierre-yves geweest omwille van de commentaren hier op de site, maar ik kan je wel bruidscouture elena in deinze aanraden. Die zijn nog maar een jaar open, maar je word er echt inde watten gelegd. Ook over La Sposa in Roeselare was ik wel tevreden, maar vanwege de afstand heb ik dan toch mijn kleed gekocht in Deinze.
nog veel succes met je zoektocht groeten eva
|
|
Wendy
28-8-2010
|
11-1-2010 13:00:11
Amai Kirsten,
wat een flauwe bedoening daar bij Pierre-Yves. Ik denk dat het natuurlijk ook wel veel te maken heeft met de verkoopster die je treft bij zo'n kledingzaak, maar heb hier toch een beetje de indruk dat dit soort van koele klantenbenadering de trend is bij Pierre-Yves.
Ik wil bij deze ook nog het bericht van Stephanie hieronder bijtreden. Ook ik heb mijn jurk bij Prima Donna in Deerlijk besteld en ben er SUPER tevreden over de service. Een echte aanrader!
Groetjes en nog veel succes met je zoektocht!
|
|
Sofie
19-9-2009
|
11-1-2010 14:35:41
Hoi,
PY zowel in aalst als brussel zijn nogal onbeschoft en opdringerig. Ik ken ook 2 vriendinnen die er wel tevreden van waren, maar ik persoonlijk absoluut NIET. Ik heb ook mijn kleed gevonden en gekocht bij bruidscouture elena in deinze. een echte aanrader. Vriendelijk, allesbehalve opdringerig en ze neemt haar tijd. Mijn zus trouwt in april en ik ga daar terug om mijn suitekleed te kopen... Veel succes en vooral genot met je zoektocht. Het is een veel te leuke bedoening om te laten verpesten door mensen zonder manieren...
|
|
Kirsten
|
11-1-2010 17:20:12
Hey iedereen,
bedankt voor jullie reacties. Ik heb mijn droomjurk bij Linx in Leuven gevonden. De ontvangst was daar super, een hele mooie winkel, prachtige jurken... Daar werd ik tenminste als een prinses behandeld. Deze winkel kan ik hartelijk aanbevelen!
|
|
deborah
7-8-2010
|
19-1-2010 10:47:14
Hello Brides-2-B,
Indien de talrijke commentaren over de onvriendelijke, onbeschofte en pusherige houding van de verkoopsters bij Pierre Yves jullie nog niet zouden kunnen overtuigen om daar NIET te kopen, heb ik nog een veel krachtiger argument voor jullie:
Vorig weekend ging ik een jurk passen bij PY in Brussel. Ik had een afspraak om 14u en kwam binnengestapt in een overvolle winkel waar iedereen elkaar voor de voeten loopt. Ik heb er ook drie kwartier gestaan met jas aan, zonder dat er me iets werd gevraagd. Uiteindelijk heb ik 4 jurken gepast, waarvan 1 voor mij perfekt was. Ik had mijn kleed nog niet uit of de verkoopster zei: Zal ik uw maten opnemen? Ik zei dat ik de jurk heel mooi vond en dat ik maandag iets zou laten weten maar dat ik nog in een andere winkel wou kijken. Ondertussen stond de manager van de winkel, "the big Yves" ook al in de kleedkamer! "Wat doet u twijfelen, juffrouw", zei hij met bestelbon in de hand! Ik zei dat ik nog in een andere winkel wou kijken, waarop hij antwoordde dat zij alle modellen hadden die ze in andere winkels hebben, én nog veel meer. Ik was een beetje geïrriteerd door zijn pusherige aanpak en zei: Dat kan zijn, maar ik wil dan op zijn minst toch de prijzen vergelijken. Hij zei me dat de prijzen overal dezelfde zijn (fabrikant legt deze op). Uiteraard werd er mij op het moment dat ze begrepen hadden dat ik niet onmiddellijk ging kopen geen blik meer gegund. Ze stonden meteen bij een andere bruid. "Bedankt en nog een prettige dag"... nooit van gehoord bij PY! Om eerlijk te zijn, als ze nu wat klantvriendelijker zouden geweest zijn, had ik mijn kleed misschien daar besteld. Maar hun houding was zo fout dat ik toch naar die andere winkel ben gereden, nl Moderna in Schepdaal. En ik moet zeggen, dat was een heel goede beslissing. Bij Moderna wordt je vriendelijk onthaalt, je krijgt massa's tijd om te passen en te kiezen. De verkoopster helpt je heel goed met aankleden en je voelt je helemaal geen nummer zoals bij PY Nog niet overtuigd? Ik heb hetzelfde kleed bij Moderna besteld voor maar liefst 400€ minder!! (1670€ ipv 2077€) Ook de bijhorende sluier was bij PY 100€ duurder!
|
|
J.
14-8-2010
|
28-6-2010 13:45:57
dag meiden,
ik ben ook zéér onvriendelijk behandeld bij PY in Brussel! Ik was daar met mijn zus en een vriendin en had een jurk van Ian Stuart op het oog (kwam speciaal naar daar omdat ik wist dat ze die daar verkochten). De verkoopster bekeek me even van boven tot onder en zei dat ze die niet ging boven halen omdat ik dan te teleurgesteld zou zijn als ik ze niet kon betalen. Heel dom van haar want ik had een vrij ruim budget voor mijn jurk voorzien. Verder heeft ze tijdens het passen mijn gezelschap enorm 'afgeblaft': "blijven zitten!" "nergens aankomen!" "IK zal wel beslissen wat ze past!" Of toen ik snel even een andere bh die ik bijhad (zonder bandjes) aan wilde doen, zei ze 'niet onnozel doen, daar heb ik geen tijd voor, het is nog niet van u'. Ik heb hier uiteindelijk een paar jurken gepast maar geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt dat ik bij zo een onvriendelijke mensen mijn jurk zou kopen, alhoewel eentje me wel enorm beviel. Ook hetzelfde verhaaltje als hierboven toen ik uiteindelijk doorging zonder onmiddellijk te kopen (manager en andere verkoopsters die zich kwamen moeien). Vreselijke ervaring, ik dacht even dat we misschien in één of ander verborgen camera programma zaten... :)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|