Terug naar overzicht
Dag Stephanie,Mijn zus kocht haar bruidsschoenen daar en ze was er zeer tevreden van. Ik kocht daar toen ook mijn suiteschoenen en ik was der ook goed mee. Ik vond het tof dat ze mij toen adviseerden om een goedkope handtas erbij te nemen en mij er geen dure probeerden te verkopen. Je hebt er schoenen in verschillende prijsklassen maar toch wel voornamelijk dure merkschoenen. Ik ben van plan om mijn zoektocht naar schoenen daar te starten!Veel succes,Liesbet05/06/2010
Stephaniede winkel Moernaut in Dendermonde zou blijkbaar ook een ruime collectie bruidsschoenen hebben, dat is nog niet zo ver van gent hè... Ikzelf ga er nu zaterdag eens kijken voor mijn schoenen.Veel succes nog!
@ KatlijnVan die winkel had ik nog niet gehoord. Bedankt voor de tip!Groetjes
hey,ik ben daar zaterdag achter mijn schoenen geweest.Mijn zus heeft er ook gekocht en achteraf kunnen we ze nog laten kleuren in een kleur naar keuze. Ze zijn van het merk Rainbow.Ik heb 120€ betaald en vind dat het nog meeviel.els8 mei 2010
Ik had er de rit Hamme (ovl) Roeselare voor over. Schoentjes zaten perfect, ik vond ze wel niet zooo vriendelijk.Ik twijfelde even en de verkoopster stond er zo van, mens kies iets!GrtsMarieke