Nu Online
Momenteel zijn er 604 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Patroon

11-1-2010 12:34:17
Hallo iedereen...

Ik trouw op 6 augustus 2010.
Het komt al dichterbij ... zeker als de trouwjurk nog helemaal moet gemaakt worden.

Ik zie super graag de trouwjurken van Linea Raffaelli OOOOOooh.

Maar nu gaat een vriendin des huizes mijn trouwjurk maken.

Maar waar kan ik patronen vinden van zo'n kleed?
Of waar kan ik de patronen in het echt eventueel passen?

Kan iemand mij helpen.

Zelf ben ik van Mol/Balen
En ik wil gerust een keertj naar Nederland rijden...

Alle tips zijn welken alvast bedankt!

Melanie
6-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1019

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik11-1-2010 13:02:59

Ik vrees dat je zo'n patronen niet zomaar zal vinden... Ik denk dat je best eens samen met die vriendin een bruidswinkel binnenstapt (zonder dat je ies zegt over je plannen, natuurlijk!), enkele kleedjes past zodat je weet wat je staat of niet en welke richting je uitzoekt en dat je vriendin op basis daarvan een patroon tekent.
Aangezien zij jouw kleed maakt, veronderstel ik toch wel dat ze daar enige kennis van heeft en dus zelf patronen kan tekenen. Anders zou ik toch iemand anders zoeken...

Groetjes en succes!

Véro

An
5-6-2010
 Meld misbruik11-1-2010 14:15:22

Ik denk niet dat je jurken van Linea Rafelli in patroon kan vinden. Maar er zijn wel heel vel erg goede en mooie patronen te vinden op het internet. Ook weet ik dat er verschillende bruidswinkels in Nederland zogenaamde ( ik dacht dat ze het knippaketten aanbieden maar ben niet zeker van de naam)pakketten aanbieden. In deze winkels kan je jurken passen en bekijken en vervolgens kan je het patroon en eventueel de stof kopen. Ik ben dit wel nog nooit tegengekomen in een Belgische winkel. In Nederland leeft de zelfmaak mode toch iets meer .
Even goed zoeken op het internet en dan vind je zeker wel een aantal zaken die dit aanbieden.

ook op www.naaipatronen.nl staan trouwjurken.

groetjes
An

Melanie
6-8-2010
 Meld misbruik18-1-2010 13:35:43

ik heb aan de kanten van eindhoven een winkel gevonden war ze knippaketten verkopen.

Ik kan daar jurken passen ... en daarvan de patronen kopen samen met de stof. Alle vliegen in 1 klap.

Ben eens benieuwd !

ps de winkel zelf is : bijsterveld

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...