Terug naar overzicht
Ik vrees dat je zo'n patronen niet zomaar zal vinden... Ik denk dat je best eens samen met die vriendin een bruidswinkel binnenstapt (zonder dat je ies zegt over je plannen, natuurlijk!), enkele kleedjes past zodat je weet wat je staat of niet en welke richting je uitzoekt en dat je vriendin op basis daarvan een patroon tekent.Aangezien zij jouw kleed maakt, veronderstel ik toch wel dat ze daar enige kennis van heeft en dus zelf patronen kan tekenen. Anders zou ik toch iemand anders zoeken...Groetjes en succes!Véro
Ik denk niet dat je jurken van Linea Rafelli in patroon kan vinden. Maar er zijn wel heel vel erg goede en mooie patronen te vinden op het internet. Ook weet ik dat er verschillende bruidswinkels in Nederland zogenaamde ( ik dacht dat ze het knippaketten aanbieden maar ben niet zeker van de naam)pakketten aanbieden. In deze winkels kan je jurken passen en bekijken en vervolgens kan je het patroon en eventueel de stof kopen. Ik ben dit wel nog nooit tegengekomen in een Belgische winkel. In Nederland leeft de zelfmaak mode toch iets meer .Even goed zoeken op het internet en dan vind je zeker wel een aantal zaken die dit aanbieden.ook op www.naaipatronen.nl staan trouwjurken. groetjes An
ik heb aan de kanten van eindhoven een winkel gevonden war ze knippaketten verkopen.Ik kan daar jurken passen ... en daarvan de patronen kopen samen met de stof. Alle vliegen in 1 klap.Ben eens benieuwd ! ps de winkel zelf is : bijsterveld